luni, 5 septembrie 2011

bonjour !

mi-am facut [ putin ] curaj sa scriu .

"bun venit xiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim ! " as fi zis daca scriam asta sambata seara cand ma intorceam de la munte . alta stare , alte idei ...

poate muzica e de vina... sau poate nu * laughs*

ce am facut 2 luni de nu am scris NIMIC??[ chiar intereseaza pe cineva? va rog spuneti-i sa inceteze..]

am avut cea mai tare vacanta la buniiiiiici !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . glumesc. .................. . mi-am irosit 2 luni la bunici .
in schimb am fost cu cortul XD si asta chiar a fost genial , serios . a fost cea mai draguta chestie pe care am facut-o si apreciez ca ai mei s-au gandit la asa ceva , cu toate ca sper ca la anul sa merg cu oameni de varsta mea . sa fim multi , ametiti si fericiti[ nu-ti suna prea hippie? ]




so , [ So, so what?
I’m still a rock star
I got my rock moves
And I don’t need you
And guess what
I’m having more fun
And now that we’re done
I’m gonna show you tonight
I’m alright, I’m just fine
And you’re a tool - dancing
] ma roog
.

apreciez [ acum , dupa 2 luni de izolare ] bucurestiul [ aproape ] exact asa cum este : aer poluat , oameni acri , claxoane , galagie si tot restul .


cuvinte despre cele doua luni : ana-craiova, cei doi polonezi , nemti cu cortul , oamenii muntilor [ explic mai tarziu teoria ] , liniste , desene, televizor , magnetofon , aparat foto '60 , podul magic , stanca din spatele casei , hotel-baraj-bazin , lupeni - garsoniera , turisti , cei 2 bucuresteni cu copii lor [ baiatul voia sa fie un geniu malefic - cum vreau si eu - cand o sa fie mare] , racoare, vorbit la telefon pana la 4 dimineata , JAG, radio guerrilla , muzica dubioasa, mp3 , being erica, muuult visat .

cam atat .

cred ca potul asta o sa fie fara " heil jashin " , " morcovi fratilor" sau alte incheieri ximice. il apreciez asa .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :