miercuri, 28 septembrie 2011

ochelarii anilor '70. ochelari frumosi


cobori din metrou si ..sii .. vezi . si apoi te uiti si te gandesti.
pe fundal : dido white flag. nu , nu se potriveste, dar te face [ putin de tot] sa zambesti.
e de vina camasa.
sau poate ochelarii.
sau poate mersul . un mers lenes. un mers.


imi place sa merg pe jos.

oamenii plictisiti duc cele mai frumoase vieti. nu aia plictisiti -sictiriti , nu. oameni 'chill' ,oamenii care nu dau importanta problemelor si se bucura. de ce? nu stiu . doar se bucura.
numai ca nu am vazut pana acum vreun asemene om. am vazut unul care asta parea sa faca. si am mai vazut azi unul. era spiridelful, va mai amintiti de el? este viu, si pluteste. sau asa pare.


ma doare creierul , mi-a crescut parul. vreau sa ma tund- scurt- dar vreau sa-mi creasca de 1 20m la un moment dat . vreau o acadea. vreau. nu , niciodata nu imi doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :