vineri, 9 septembrie 2011

ma dor ochii , te dor ochii , ne dor ochii.



nu vad de ce suntem dramatici . unii sunt mai dramatici cu dramele altora , ignorandu-le pe ale lor. cand iti ignori dramele , ele dispar .

______________________________
sunt atatea lucruri pe care voiam sa le scriu cat eram in vacanta. sunt atatea lucruri pe care ar trebui sa le scriu acum . dar ce vreau sa scriu acum ?

ne bazam pe "trebuie " si nu pe " vreau " . ne bazam pe " trebuia " , nu pe " am vrut " si doare.
omului ii sunt implementate de la inceput idei de baza legate de bine si rau , sau ce trebuie si ce nu trebuie . asa am ajuns noi sa ne invartim intr-un univers inscris in departajarea bine/rau , dar de ce?
daca l-ai lasa pe copilul tau saa... oh , dar stai ! nu poti sa faci asta pt ca nu trebuie sa o faci . nu te gandesti ca tu poate ti-ai lasa copilul sa [ habar nu am ce ; orice] daca altii nu ar spune :' nu e bine sa faca asta .' dar ce stiu ei ? poate ei au incercat , si nu le-a fost lor bine . ce inseamna asta ? inseamna ca a fost rau ? nu. inseamna ca nu le-a placut .

ma doare capul sa ma gandesc la cat de incadrati in reguli suntem . ma doare pt voi si pt mine de acum, pt ca imi propun sa-mi daram din fata mea [ putin mai tarziu] orice pancarta care imi spune " asta e bine si asta e rau " , sa le distrug si sa fac ce mi-ar placea si ce as vrea. asa creierul meu nu va mai gandi in " trebuie sa fac asta / nu trebuie sa fac asta " si va spune orican" vreau sa fac asta / nu vreau sa fac asta " pt ca voi face lucruri din placere , nu din obligatie .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :