luni, 12 septembrie 2011

just so you know

dap ascultam jesse mcCartney.
____________________________
rezumat : blablabla+ religie in orar????!?!? ; nimic;tibi-miruna; parc;lene; PLICTISITOR

_________________

i want my summer back. dati-mi inapoi timpul pe care vi l-am platit, vacanta asta nu-si merita timpul .
glumeam. chiar daca nu a fost cum voiam eu , vacanta asta a fost tare. stiu ca asta inseamna ca accept venirea toamnei si inceperea scolii..dar n-am ce- i face

_______

uuuuuuuuuuh. nu se merita sa ..sa ce ? nu stiu . dar suna bine .

atat de serios incat ma speriati.

asta nu e un post cu sens. nici cu poza. nici cu idei. nu e unul amzant, nu are nici culori nici muzica.
poate daca ti-ai da platosa jos, ar fi si ei cu tine cum sunt cu ceilalti , nu crezi ?
...dar ei nu merita sa-mi dau platosa jos. saaau.


patetic. nu te mai selfplictisi[ jmecher cuvant , nu ? * a se observa j+ mecher :>:>*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :