luni, 26 septembrie 2011

amazing

As vrea sa iau o pauza. O pauza de tot. O pauza frumoasa.O pauza neincadrata temporal .O pauza a mea.

yuuuu-huuu scriu cu 'times ' 'italic' . super, nu ?
ma oboseste calclatorul. ma oboseste lumina. ma obositi voi. ma oboseste doar ideea de a ma gandi la ceva. ma autoobosesc. ce-i cu mine?

'omul care a vandut lumea' sau poate e ' barbatul care a vandut lumea ' . cine stie oricum toti ne vedem in orice si vrem sa fim peste tot . discriminatori din nastere. ii spui bietului animal de cand esti mmic ' tu esti caine !' si daca e ce ? cum am auzit undeva ' si caini sunt oameni ' , ma rog nu chiar , dar prindeti ideea.


am sa scriu ce trebuia sa scriu aseara. si nu , nu voi scri pentru ca trebuie [ chiar daca chiar trebuie intr-un fel , subiectul merita] ci pentru vreau.
vorbim despre fete, asa ca daca te plictiseste subiectul , 'x'-uletul rosu iti face cu ochiul ^^.
so, girls. Minunate creaturi, nu fac discriminari [ NICIODATA] si tipii la fel de geniale creaturi ... chestia e ca nu le prea poti compara : gandire diferita , compartamente aparte; chiar nu are rost .
voidezvolta ideea de ' vreau ca tipii sa ma placa '. okai, vrei ca tipii sa te placa , si ce faci pentru asta ?
' tin cura' asa si ?
' imi mozolesc toata fata si tot botul cu idiotenii ' da , baietilor sigur le face placere sa sarute o tipa care arata ca un perete pictat^^
stiu , rapsunsuri idioate. dar eu cand ma uit prin jur cam asta vad ca ar cam fi raspunsul . pentru ca sincer nu ma intereseaza raspunsul, pot sa-l vad chiar eu dupa cum se comporta. oricum asta nu se aplica la toate, slava lui jim.
pai , eu cred urmatoarea chestie: ca sa te placa cineva [ oricine] trebuie sa te placi tu , nu-i cam normal? gen , gandeste asa : daca ai fi tip, ai iesi cu una care arata ca tine?
gandeste-te mult la chestia asta . fooarte mult .daca da inseamna ca ai o problema de comportament si asta nu stiu[INCA] sa o rezolv, dar o sa ma gandesc si la asta .
daca nu , pai draguta , daca TU nu ai iesi cu tine de ce ar incerca altii..acum serios.

chestia asta devine plictisotoro-enervant. de ce ma complic cu problemele altora?

_____________________________________

dupa ce am vazut ceva 'nice' [ stiiiu, romengleza e geniala] pe youtube m-am gandit ' hey , chiar asa e '
mi se pare normal, vrei drepturi egale, tu te astepta sa fii tratata ca o printesa , pentru ca toootusi egalitate inseamna egalitate XD nu cere nimic ce nu ai da . EGALITATE.

nu ma chinui mai mult . no.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :