luni, 5 septembrie 2011

H:FA- SHI - ON O_o ce-i asta ?... S: fashion...


pt ca ne apropiem de toamna si ma intristez putin . cred ca schim fundalul


________________________________________________

tooooooooooooooooootem frateeeeeeeeeeeeeee[ si blogul trebuie sa detina chestia asta ? ]
___________________________

" om necunoscut : Baa, unde sa ma duc si eu sa-mi fac nevoia ?
alt om necunoscut : Du-te acolo unde te atrage culoarea."

explicatie stiintifica : eram cu cortul [ laaaaaaaa BUCUUURAAA , RETZAT ] si era dimineata si aveam nevoie la baie , asa ca am hotarat sa gasim un loc cuviincios si nu la vederea oricui sa facem [ the xim and hachi ] . a se mentiona ca purtam rosu , eu o geaca de fas rosie , ea un hanorac . si am mers noi cat de departe ne=am putut abtine , dupa o piatra si am scapat de problema . la intoarcere ,ai mei foarte amuzati ne-au spus ca exact lucul pe care il alesem se vedea cel mai bine , aratandu-ni-l pe omul necunoscut nr1 care trecuse pe langa noi cand ne intorceam si care se dusese exact in acel loc . ne vazuse tot camping-ul si toti radeau.. the xim a ras o jumatate de zi pe tema asta ..hachi nu prea. as mai rade dar ma dor ochi [ ceee?]


am fost la control la ochi [ exact acum 2 ore am iesit din cabinet ] si am pupilele dilatate. constat ca nu mi-ar fi stat bine cu ochii negrii... chiar daca inca ma fascineaza ideea. doctorul a crezut ca-mi bat joc de el cand :
  • i-am spus ca vad mai bine pe verde decat pe rosu
  • i-am zis ca nu ma ustura picaturile astea pe care mi le-a pus
  • i-am spus ca data trecuta mi-au pus nu stiu ce picaturi si am avut pupilele dilatate 2 saptamani si
  • i-am spus ca inca imi vad mana calumea la apropiere dupa ce la pusese de 30 de minute .
  • i-am spus ca am o pata intunecata in ochi

cred ca vrea sirop . ja nee

Un comentariu:

aaa aici nu e de obicei nimic :