miercuri, 14 septembrie 2011

it's a long way back

ne placea si ne-a placut the ramones intotdeauna . [ i wanna be sadated * dances* ] yeeeeeeeeeeey


minister idiot . cu testari idioate.

_______________________________________________
am hotarat ca dupa liceu decat sa stau sa ma bazez pe ei , sa stau iun an sa muncesc si dupa sa plec la facultate. stiu , sunt un titan. inchinati-va mie.
______________

vreti caise? am doar struguri.


































,___________________________________________________________________,




cover de la the offspring . mraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

_______________________________

imi place psihologia. imi place acum si o sa-mi placa si la sfarsitul anului. am zis am zis


altceva nu stiu.



____________________________

asta e pt tipa cu tinte pe mana de ieri , si pentru tipa punk-rock de azi care fara nici o chestie s-a asezat pe maginea soselei si a inceput sa fumeze vorbind cu colegul ei total normal. go.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :