marți, 6 septembrie 2011

it's still summer , right

cand cineva cu care nu ai mai vorbit de o trasura de timp vorbeste cu tine , te bucuri . ma bucur .

as dezvolta pe aici o teoria..dar mi-e lene. am adormit prea tarziu aseara..[ 4 30 omule! nu esti intreg la cap !!! ]

heeei tu voce de acolo pot sa-ti dau un nume? serios acum crezi ca doar tu poti fi JMECHERA? aaa? asta crezi? pot fi si eu.

esti cam mult prezenta in ultimul timp si acum nu sunt intr-o stare in care pot fi un xim luat peste picior . because i'm BAAAAAAAAAD. sau nu , dar ma rog.

deci , voce, [ ai ajuns sa vorbesti singur , draga xim . e graaav.] te aud. sunt constient de tine . eu ca om sunt fooarte constient de multe: de greselile mele de scriere, de culorile de afara , de cat de rai sunt oamenii, de vederea mea chioara, de coloana mea stramba ,de parul meu roscat , de problema mea si a lui senko cu actiunea JAG , de incapabilitatea de a gandii ceva de groaza la persoana a 3 , de muuulte . uh nu conteaza. revin : draga , voce , te rog sa taci . il prefer pe jimmi . JIIIIMMIIIII , I CHOOSE YOU * jimmmichu, jimmmichu* [ O_O seriiooos?]




_____________________

serios renunt .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :