duminică, 17 iulie 2011

this time i'll ..



paai episodul se incarca greu ... trebuia sa stau aseara sa-l vad.

nu , nu-i mare lucru de spus .

_______________________
cum organizam lucrurile ? pai nu stiu daca vreunul din cei care stiu parola au chef sa scrie ..sunt invitatii mei ^^

o saptamana jumate nu mori ,nu ? [ ha , ha asta crezi tu. cand ai stat tu la munte atat cat a trebuit?]

____________

mi s-a ingrasat degetele. poor.

aa o sa pun poza. pun si melodie. sa fiti fericiti , nu ? dap si etichete

pt ca aseara m-am uitat la jumatate din asta.. doar jumatate;_;
e amuzant , inca imi imaginez yuu si dany dansand:)))^^
_________________________

TREBUIE sa il fac pe tata sa-mi dea incarcatorul lui . si sa vad ultimele doua episoade

de fapt doar ultimul . gata pun asta ca fundal ^^

______________
stiu ca nu e originalul , dar pare a fi un cover bun.
\:d/ uuu yuuhuuu well , well , well you , you make my dreams come true ^^ * dances*

_____________________________

maybe, but just maybe , i'll miss you . see yaa

hail jashin ^^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :