miercuri, 6 iulie 2011

that's a fact

meet 16yearoldxim.
" ^___^"<- 16yearoldxim care asculta spider web , katie melua . acum.

____________________

vom vorbi [ putin] despre ximul nemancat . xim mancat atunci . dar xim e nemancat iar .
__________________________

nu am cu ce sa prind pleata. vreau chestia mea de prins parul .

___________________________________

prezentam tabara intr-o propozitie. " tabara a fost." sau " a fost tabara " [ dar ce xim zgarcit esti cu cuvintele... <- maleficul ] haha. sunt un om zgarcit in general.
[ mai discutam noi , nici o problema] grrrrr


so , am avut ploaie . bifat
am avut apa+ bagat la apa . bifat
am avut un microfon in mana care a incercat sa-mi strice reputatia. bifat
am avut alergarea unui copilas de 13-14?..[ sau ma rog cat avea] ani in timp ce feceam pe zombie-ul . bifat .
am avut urlat pe teren ca sa ne descarcam . bifat
am avut zi de stat pana la 4 pe teren. bifat
am avut mancar mancabila. bifat
am avut disco-bar si disco-rodia. bifat .
am abuzat de gelul de dus al lui teo. bifat .
am ras de oamenii carora le placea de adi.bifat
am cicalit pe aia mici. bifat .
aici introducem si cuplul verii. " nevasta si samuel" as putea scrie o serie intreaga de carti asemanatoare twilight doar tratand subiectul asta. dar am lucruri mult mai bune de facut

mi-e lene
_________________________________

bee in bucuesti , asta inseamna ca si senko o sa vina in curand. hoooraay

_____________

aplauze pt omul care ne-a amuzat toata tabara [ taratataaaaam pampam wooooohooooo blablaa aaaaaaaaaaaaaaaaaa{ strigatul multimii}] mikasaumica.



_______________________________

o sa schimbam aranjarea blogului. vreau si eu sa pun poze in mijlocul postarii. punct .

cu ura, gelozie , drama, furnici si o taietura in talpa ,
the great xim of ximshire.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :