vineri, 1 octombrie 2010

cu cravata la cap - de ce doar scaunul sa-ti stea la cap???

uuuuuuuuuuu azi mi-am amintit de cineva de care am uitat aproape ..de fapt nu uitat dar cand ma gandeam la aceea persoana ma gandeam doar la cat de mult s-a schimbat ..nu la asta * mrr*

aceasta persoana mi-a spus de anime-uri XD aceasta persoana m-a obligat sa ma uit la paradise kiss , dupa ce mi-a spus ca tipul e bisexual [ nici nu mai stiu daca chiar e :-?] si am refuzat cu incapatanare 6 luni de zile sa ma uit la chestiia asta ... mi-a spus sa ma uit la gravitation  si cu toate ca mi-a spus ca e cu gay m-am uitatXD de atunci yaooooooooooi addict XD  dar nu ast aa fost primul anime la care m-am uitat [ cu doar vre-un an inainte  m-am transformat dintr-un xim narutofob intr-un xim narutofil ]  :-? nici nu mai stiu la ce m-am uitat ..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BAAAAAAAAAAAAAAAAA DAAAAAAAAAAAAAAAAAa : DEATH NOTE   cum sa uit de asa ceva... bakaxim ..da si  cand s-a terminat death note xim era asa de tris incat a spus ca nu se mai uita la animeuri .... si aceasta persoana insista sa ma uit la spiral :suiri no kizuna XD dar nu am vrut pana intr-o seara cand am dat din program in program si am ajuns pe animax [ reclama XD] si era o chestii cu niste copii cu ochi de pisica si de atunci XDXDXDXDXDXDXDXDXSPIRAL:SUIRINOKIZUNAXDXDXDXDXDXDXDXDXDX

 daaa..dupa asta am lasat de la mine si m-am uitat si la gravitation XD apoi la kaleido star ..apoi in vara tratam cu bunicu ca joia la 11 noaptea sa ma lase sa ma uit la paradise kiss pt ca xim era curios ... tratam cu el pt ca bunicu fan filme sf si la ora aia pe axnsfXD erau asemenea filme [reclama din nou XD]  - hei acolo tot timpul sunt filme din alea ...=_= 

si asa am vazut si paradise kiss  apoi *thinking* honey & clover   

primul anime la care m-am uitat p enet [ naruto nu se pune] a fost ouran high school host club XD

si apoi a inceput sa ma cicaleasca cu nana.... de care m-am apucat , am vazut cateva episoade si am renuntat cand hachiko s-a casatorit....[ baka hachiko ]

si de atunci nu mai stiu XD oooooooooooo ba daaa XD dar nu mi-a spus ea .. vampire knight si de la vampire knight nu mai stiu XD 


concluzie : xim se uita la anime-uri din clasa a 6 a.. [ inafara de naruto la care se tot uita din a 5 si inca nu e la zi pt ca e lene sa vada ep cand apar joia si ramane in urma ] 


concluzie 2 : baka xim nu a vazut  foarte multe anime-uri  , dar a vazut ceva  [ sunt vrea 60 de animeuri incepute de care nici nu imi amintesc - decat chestii care mi-au atras atentia pe moment si uneori mai imi pica din memorie ]  

____________________________________

xim stie ca aceea persoana nu va vedea chetia asta niciodata mwahahhahhahahahah 

xim nu tsie de ce acea persoana incerca sa fie altceva - si pare usor falsa in ceea ce face..

 xim are o colega care seamana izbitor de mult la tot cu aceea persoana 

 xim mrrrrrrrrrrrrrrrrrr





__________________________


acum partea a 2-a in care xim isi varsa nervi de dimineata XD 

sa incep cu inceputul :Am ntrt n cls s m dscprt c n m c cn s st s m-m nrvt pt c v s st m prm  bnc . s m-m nrvt s l-m rnct _  prvr rt  s m-m btnt s l d n m-m ds frms n bnc m s m stt nrvs _ r ntrg  

aiana i a au rau i a plecat acasa . si m-am plictisit dupa...noroc ca am avut cartea cu mine

 ow ca tot veni vorba de carte    "xim (9/23/2010 10:51:14 PM): si xim vrea citit ceva
xim (9/23/2010 10:51:24 PM): dar nu stiu ce
yukimura aiko (9/23/2010 10:52:50 PM): iti dau eu sufocare
yukimura aiko (9/23/2010 10:52:57 PM): chuck palahniuk
xim (9/23/2010 10:53:12 PM): owo
xim (9/23/2010 10:53:16 PM): despre ce e ?
yukimura aiko (9/23/2010 10:53:46 PM): e misto ._. mie mi'a placut
yukimura aiko (9/23/2010 10:53:58 PM): e asaaa
yukimura aiko (9/23/2010 10:54:02 PM): psihologica
xim (9/23/2010 10:54:02 PM): uuuuuuuu atunci citesc XD " 

si se duce xim ieri la biblioteca , ii cere cartea bibliotecareai , bibliotecra se uite ciudta - xim crede ca e nebun , ia cartea si pleaca . nu o deschide pana la 10 30 seara cand ii se face chef de citit . citeste primul capitol - ceva diferit dar okay XD . citeste al doilea capitol O_O O_O again O_O ceee?? ai spus psihologica  !!!!!!!!!!!!!!!  citeste xim capitolul 3 - okay [ si acum e la capitolul 5 si vrea sa continue ^^ ] ideea e ca xim credea ca e ceva psihologic nu ...asa *likes * acum cand citit cu inca un rand mai jos vazut si "xim (9/23/2010 10:54:02 PM): uuuuuuuu atunci citesc XD
yukimura aiko (9/23/2010 10:54:06 PM): si sick owo" 

 $_$

mrrrrrrrrrrrrrrrrr   capitolul doi  fost vazut de coleg banca de la :-? ce ora era:-?  cred ca contabilitate.. si el spus ca vrea sa citeasca O_O  si a inceput sa citeasca si a filmat randurile cu descriere ..mwahahahahahahahaf*laughing*

 mrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

                                                                                                         schalapadooo^_^




Un comentariu:

aaa aici nu e de obicei nimic :