marți, 5 octombrie 2010

truparaggaedecarene-aspuslaenglezasinuimiamintesc



am terminat de citit un blog care imi place tare mult =3  e dulce si normal si foarte haios nu mai ca nu i-am dat urmarire pt ca ar fi ciudat... dar tot intru sa citesc in fiecare zi =3 

 azi ne-a dat drumul mai repede de la ultima ora de engleza si m-am gandit sa ma duc direct la cor. am mers cu niste "dragi " colegi pana la unirii , pe urma am luat metroul pana la tineretului si de la tineretului pe jos prin parc pana la palat  yeeeeeeeeeeeeeeeeeeey mers pe jos XDXDXDXDX

 in parc nu era absolut nimeni O_O sinistru dar adorabilXD hmmm la un moment dat cand eram aproape de palat am vazut o mama cu o fetita in spate .. maica'sa urla la telefon" imi vine sa-i zdrobesc capul ala idiot ! cum sa nu-i placa ? eu am adus-o aici sa faca si ea miscare frumos , sa invete si ea si ea.. fir'ar al dracului de copil nerecunoscator " - cuvinte extrem de urtae pe blogul lui xim 0_0 ..- si fetita era in spate cu capul in pamant ... scena a fost foarte urata  ..toatal opusa scenei vazute in primavara  - o fetita de vreo 6-7 ani era pe strada cu fratele ei mai mare ,care era la liceu , si il asculta iar el o intreba cum a fost la scola si nu stiu ce.... XD  sau cu baietelul si tatal lui  care prbabil fusesera la o expozitie iar baiatul spunea" cand voi fi mare si eu o sa fac la fel - voi fi la fel de bun " iar tatal i-a spus " o sa fi mai bun ca ala . o sa fii cel mai tare " 

uuuuuuuuuuuu am trecut de ideea cu parcul si am uitat sa spun : daca as putea desena foooooooooarte bine as desena ce am vazut azi in parc - parculetele alea special amenajate pt copii foarte colorate cu o gramada de tobogane -tuburi in zeci de culori , toate asea fara nimeni prin preajma , doar frunze care zboara si ploaiaXD*cauta sa vada daca a scris corect tobogan*


am descperit ca chiar mi-e dooor de un yaoi dragut si un yuri XD numai ca yuri nu mai gasesc prea interesant ..cele mai multe sunt shojo-ai-uri..*mrrrrrrrr xim nu a spus asta ^_^*

xim inca nu stie sa puna poze in mijlocul postari=_=  mrrrrrrrrrrrrrrrrrr


bla blablabla bla   uuuuuuuuuu se face la scoala un scimb de elevi cu belgia.. si se da proba la franceza.... blunk arrrrrrrrrrrrrr*angry xim * * cred ca voiai sa spui hungry xim * * yeah that's what i said * 


ciuntirea parului a avut loc ieri . ritualul a fost dus in baie si xim s-a folosit de foarfeca gri XD


____________________________________

_____________

___________________________

________________________________________________

___________________

what if ..? xim place intrebarea asta .. dar doar se intreaba  , se pare ca e frica s-o testeze 



 mmmmmmmmmmmmmmmmmmrrrrr schalapadoo =3 *xim ar fi vrut sa zica cum zice swiftkaratechop cand video-ul e pe terminate dar e urat..* 

                                                                         ave jashin -sama XD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :