duminică, 10 octombrie 2010

am poster miyavi mwahahahaahahahah


waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa energia mea  e nu stiu :-? hmm nu e deloc gata XD dar xim e prea obosit ca sa mai faca ceva ..

 o sa fug sa invat la fizica XD si sa vad ce mai am de facut ... si apoi "relax with a hot spring bath " [ as vrea euuXDXDXD 

xim o sa faca tot posibilul  sa  invete toooooooot si sa isi faca treaba bine XD nnu vrea sa incurce XD

 si xiiiim vreaa sa opreasca timpul ca sa poata termina toate animeurile pe care si le-a propus*laughts*

mrrr xim vrea inel cu semnul jashin O_O

nu pot sa-mi scot din cap melodia aia de la SHINee [ blame hachiko ^^]


mrrrrrrrrrrrrrrr chestia asta [ numita blog] devine din ce in ce mai patetica ...[ X_X xim inceput folosit cuvantul "lame" O_O]

 schalapadoooooooo  ^_^ likes myo

2 comentarii:

  1. neechan, si eu am, dar am megaposter miyavi >:)
    neechan, cuvantul "lame" nu este lame, este un cuvant. si blogul tau nu este patetic. de fapt, nu stiu ce m-as face daca nu as citi posturile tale asa de amuzante :)

    vreau si eu inel cu senmun lui jashin :((
    neechan luvs neechan :)
    suki.
    ave, jashin-sama !

    RăspundețiȘtergere
  2. si al meu este tooooooot megaposter XD
    *huuuuuuuuuuugs neechan *

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :