luni, 11 octombrie 2010

aproape o ora de la ultima postare

xim si-a improvizat un pranz cu toate ca avea ce sa manace XD [ supa  yum yum] :banana cu mar si gem de prne  + fulg de porumb 

un timp ce mancam ma gandeam cum iti faci prieteni :-? ii spui unui om un secret / sau ceva ff important  pt tine si daca nu-l "da mai departe" iti e prieten daca spune ajunge dusman . 

asa ca am tras concluzia ; ca sa ai multi prieteni ai nevoie de multe secrete :-? dar cum faci rost de sectrete :-? pai simplu faci tampenii mari si nu le spui tuturor .. 

 de la asta m-am gandit cum ar fi sa ai peste 50 de prieteni buni si fiecare sa stie ceva diferit despre tine dar total adevarat?  ar fi dubios de interesant pt ca  : 

  • 1.ar trebui sa stii tot timpul x ce stie si y ce stie . 
  • 2. ar fi imposibil sa ai un comportament hmm care e cuvantul ..aaa..constant da 
  • 3. cu toate ca toti ti-ar fi pieteni buni pt ca le-ai spus ceva la care tii foarte mult [ aici vorbim de lucruri erioase nu cum am furat eu guma de mestecat la 5 ani de la magazinul din colt...=_=]  daca ar afla altceva decat le-ai spus tu despre tine se vor indeparta 
  • 4. ar fi extrem de riscant sa se invarta in aceleasi cercuri 
  • 5.ai avea timpul divizat in extrem de multe parti .
  • 6. ai putea sa faci asta daca esti extrem de dominator/oare sau destul de pliabil [ hmm e corect cuvantul asta ?]  pt ca atunci cand x iti spune ca vrea sa va vedeti tu ori sa-l refuzi categoric si sa-i dai argumente pe urma ..ori sa crapi cu capul piatra-n patru si sa iti imparti acel moment pe care x il solicita in asa fel incat sa poti ajunge si acolo [ se presupune ca in momenul pe care il vrea x tu nu poti ] waaaaaaaaaaaa cm ar fi in acelasi moment sa se trezeasca vreao 6 de x ca ar vrea sa te vada XD
  • 7. ar trebui sa ai un control extrem de mare asupra gandirii tale si asupra a tot ce faci 
  •  8. si presupun ca ar trebui sa fi major hmmm chiar daca nu neaparat :-? adica poti face deeeeeeestule chestii si cand nu esti *thinking* dar ar fimai usor daca ai fi major 
  • 9. lui xim ii place cifra 9 XD


am ascultat through the glass pt ca inainte sa mananc incepusem sa-i folosesc verusile pt un monolog de nebuni .si m-am simtit prost sa fac asa ceva pe una din melodiile mele preferate XD

 si inca ma uimeste cat de calma este aceasta melodie *sage mode*  mrrr cred ca am scris destul pe azi  

cum am vazut ca scrie shoji pe blog 

 morcovi , oameni buni XD




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :