duminică, 17 octombrie 2010

washing machine


 am sters [ xim] de data asta  tot ce avem in gand sa scriu . era patetic ..

si inca este ... pt ca gandurile lui xim graviteaza in jurul unui poster [ de fapt sunt mai multe - miyavi , nijikon , si o chestie ] 

pai  [ urmeazo o justificare ] pentru ca sabia aia nu o sa ma ajute sa fac sepukku si nici sa sacrific pe cineva ..nu o sa ma mai joc cu ea 

 [alta justificare ] pentru ca ascult muzica linistita si ma intreb de ce nu am enrgie...am sa ma duc sa iau o chetie din aia dreptunghiulara de glucoza..

nu pricep cu ce ma ajuta sa ma tot justific dar o fac [ am mai scris asta undeva ..xim e sigur de asta]

*schimba muzica - dar ce sa asculte? panic! at the disco pt ca xim e curios *

ne e cum se astepta . chiar deloc ...* not dissapointed *

 yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey * i just wanna live * 

xim inca nu pricepe care e treaba cu chitaro-pianul ala pe care il aveau cei de la muse la concert :-?

 neeeeah nu conteaza

just wanna live 

just wanna live 

just wanna live 

         xim[ a se citi xim sama ]  uneori se intreaba [ de trei ori pana acum xim a vrut sa scrie in lloc de "xim " "eu " ]  cum ar fi daca ar avea o viat altfel

 owo de data asta nu se gandea la un nii-san nuuu

 cum ar fi sa faca asa de multe  chestii interesante pe zi [ mai multe decat face:>:>:> {- yeah yeah te credem.... sa stii => eu sunt primul chiar .... patetic } mwahahahha] incat sa vina acasa obosit de tot ce s-a intamplat ..nu obosit de plictisit...


blablablabla uu xim vrea un eyepatch  ..si se intreaba ce-o fi ala corset din pierce-uri :;-?  de fapt nu ce o fi ..cum o fi unul  * thinking*


mrrrrrrrrrrrr

 vreaaaaa ciocolata 

 



                                      schalapadooooooooooooooooooooooooooooooooooooo





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :