luni, 11 octombrie 2010

aha-ha a ha-ha-ha bla energie

blablablabla 

pai cu un ghiozdan prea ud ca sa il tii pe spate [pana si chestiile alea pe care le tii pe umar erau ude..] asa ca trebuia tinut de agatatoarea aia si aruncat peste spate ... , cu geaca prea groasa ca s-o tii pe tine asa ca o tii in  mana , cu soarele stralucind prea tare ca sa tii ochi deschisi normali .. asa a venit xim acasa [ nu stralucea tare soarele si puteai sa privesti spre cer..dar nu suna bine daca nu puneam aia XD] 

 nu am invatat aseara la fizica * bakaxim* asa ca trebuie sa stau azi 

 nu am vazut aseara nici naime .. toat azi ar trebui sa vad cel putin 6-7 episoade[ asta inseamna 2-4 episoade animeul care trebuie si ce ramane alea ongoing .. + naruto ;_; ]

 xim vrea sa stie cum sa faca sa viseze ce vrea [ daca eu vrea sa visez ca sunt un faraon de ce nu pooot ? nici in vise nu se intampla ce vrei ?....hmmm chiar daca in visul pe care il vrea nu prea are ce cauta un faraon hmmm sau poate dar se schimba mult scenariul atunci si xim devine faraon tiran XD]

sa nu combini niciodata tinctura de echinaceea cu cea de urzica si pe urma sa te dai cu tataneasa... niciodata ..si in niciun caz sa nu adauci tinctura de ienupar la cea de urzica . dc ? pt ca iti primesi o arsura splendida pe fata XD[ sincer mi-ar placea macar sa fie doara rsura fara iritatie...  atunci ar fi tare XD ]

 xim are febra musculara ,  tata pus xim facut exercitiile... XD in sfarsit cineva aduce aminte xim sa si le faca  . arigatou ^_^

hmmm oare pana unde de duce un tren cu prosti :-? asta a fost o intrebare la care nu m-am gandit niciodata . mi-a venit acum in minte . si am gasit si raspunsul  - la spitalul de nebuni XD

vrea cerneala verde si neagra si albastra si rosie si mov muuuuuuuuuulta  si un stiluo care stcrie cu cerneala din calimara XD

 

mrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 

azi nu poza ai video XD


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :