luni, 4 octombrie 2010

tsundereXDmrrr pt ca maine facem ore XD a transparent world D


mrrr pt caa nu am scris la timp acum nu am energia potrivita pt blog ..

mrrrrrrr din nou 

 xim incepe sa fie patetic...


mwahahaha .. sper  ca pateticiune sa nu evolueze in prostie grava..... mrrrrrrrrrrrrrrrr

se apropie halloween-ul  si eu  nu am nicio ideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

 xim e malefic de patetic  

mrrrrrrrrrrrrrr  imi place glucoza . imi place glucoza . imi place glucoza . 

cravata.punct. i'm a banana  .  AAAAAA REAL BANANA  

                 uuuuuuuuuuu asta imi aduce aminte de  ce zicea ariana " e vina ei ca imi face pofta xD"..."satisface-ti poftele acasa XD" mrrrrrr 

______________________________________________________



 cred ca vreau inapoi*thinking* imi place replica asta chiar daca nu e un loc unde chiar as vrea sa ma intorc hmmm vreau sa gasesc un loc unde sa vreau sa ma intorc XDXDXDX

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :