miercuri, 29 septembrie 2010

un gand dupa :" then who's the doctor?"

iti spun eu cine . raspuns corect 1. un tampit care se gandeste " oo azi o sa tai 1, 2 *numara in continuare * 6 copii asta inseamna cam 7-8 milioane  ...."

                             raspuns corect 2. EU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! daca eu vreau sa ma doara acolo o sa ma doar punct daca eu cred ca am ceva de care am auzit sau citit si stiu cateva dintre simptome , cu toate ca imi va fi frica sa nu fac acel" ceva " dragul meu corp imi va da semnale de alarma gresite asemanatoare cu ce am citit probabil si ma voi duce la spital si aia o sa spuna ca am " ceva-ul" plus inca 1/2 boli de care probabil nu am auzit si care posibil sunt reale - dar nici de alea nu sunt siguri....

  deci problema pleaca de la creier [ la cei care au ] la restul de la televizor fiindca pentru majoritatea  televizorul le conduce viata... . 

 nu cred ca o sa-ti strice sa dai cautare  pe net x boala [care crezi ca o ai ] sa vezi mai multe simptome  , de cine e provocata , organul x ce rol are si  daca nu cumva si tampeniile care le bagi in tine nu cumva au vreo legatura .... 

acum s anu fiu un om absurd...exista cazuri in care chiar ai ceva  si te doare cu adevarat dra cand te duci la doctor nu-l lasa pe ala sa iti injecteze orice fara sa intrebi  ce e ._. pt ca probabil nu esti un dobitoc care nu stie nimic  ._. si mai sacaiel cu intrebari  despre ce se poate face si chestii pt ca el e platit pt asta ....owo si afla dinainte daca esti alergic la ceva ..pt ca lui putin ii pasa daca tu ii mori pe masa de operatie - operatie reusita , pacient decedat -  

aici o sa mai comentez putin si de cum daca bei un ceai din cand in cand , mananci fructe , vizitezi plafarul ( uuuuu uite fac si reclame XD)  si incerci sa vezi daca ce pastile iei tu nu exista si p ebaza de plante O_O pt ca plantele cu siguranta nu au atatea conntraindicatii ca pastiilele alea colorate si adorabile  [ asta e o chestie ce ma apasa pe mine pe creier si pe care doctorii nu o accepta pt ca nu e spus / facut de ei XD - acum vine intrebarea care creier :D ala lipit cu scotch , ala care are o pata de cerneala pe el , ala care de cand s-a intors simte ca explodeaza...

                             rapuns corect 3.  Hur Jun XD [ si tata  de cand se uita la chestia aia cu  doctorii din 1500 [ cred XD]  din  coreea ... - pe asta nu-l urmaresc eu m-am uitat doar la ala cu deok-man[nu mai stiu daca se scrie asa... *smiling*] 

 al patrulea raspuns corect nu exista pt ca docorul e doctor pana da de bani.. deci cam un an:-? majoritatea  -  exista si exceptii  si acum o sa le despart si pe astea pe grupe XD 

                                                       1.  doctorii foarte buni care si-au deschis clinici particulare si iti cer bani , iti dau explicatii si iti ofere si variante inafara de  CUTIT XD 

                                                         2 . doctori buni care nu se lasa condusi de bani ..astia cred ca sunt cei mai putini...

                                                       3 . doctori buni care renunta si se duc si ingrijesc animale XD[ asta e total de la mine XD nu cred ca exista asa ceva XD]


mrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr  regret....


AAAAAAAAAAAAAAA si cum sa intri in spital sanatos si sa te intorci racit mort O_O cum??????






_________________________________________

 acum  alt subiect unul mai vesel XDXDXDXD

 

 X.I.P .  toata lumea a auzit  de V.I.P  eu am inventat X.I.P  si nu , nu inseamna  Xim Is Perfect XD  [ chiar daca ar putea :-? ] inseamna eXtremely Important People . pai cum toate V.I.P - urile sunt persoane [ hai sa le spunem persoane ..eu personalitati nu le prea consider..] de care mie nu-mi pasa dar se pare ca sunt foooooaaaaaaarte importante Xim aduce pe piata inovatorul cuvant X.I.P XD  folosit dooooar pt persoanele de care esti *depindabil XD 

 X.I.P -urile sunt de cele mai multe ori grupuri de persoane de simti o chestie fara ochi , nas , gura sau ce vrei tu [ x.i.p-uri  hachi , aiko , senko , lora si xim ]


 * depindabil - a depinde de o chestie XD 

 


                      mrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr  schalapadooooooooooooooooo ^^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :