joi, 16 septembrie 2010

somewhere else

xim descoperit razorlight si the kooksXD.[ daa..deabia acum ._.] oh si arctic monkeysXD 

in rest xim inca se pare ca face pauza de anime.. baka xim :-? hey stai ca am vazut cateva episoade din ala cu liceul care e plin de fete si sunt putin baieti si  in consiliul elevilor format din 3 tipe si pers principal tipele sunt ff perverse >:) 

vreau week-end...

si bomboane  si nijikonXD

mrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrmrmrmrmmmmmmmmmrrrrrrr

acum atat daca ma mai apuca ideile scriu mai tarziu ... ~o~

Un comentariu:

  1. neechan, stii, nici eu nu prea m-am mai uitat la anime'uri. adica momentan am la ce sa ma uit, dar nu am chef. imi lipseste ceva care sa ma innebuneasca, sa ma faca sa vreau sa vad continuarea. asa as fi daca kaichou wa maid-sama nu ar fi pe sfarsite.

    evident, m-am gandit si sa reiau naruto. dar nu vreau.
    neechan, vreau niji ^^

    aishiteru
    ave, jashin-sama !

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :