vineri, 3 septembrie 2010

eu nu stiu ...


am auzit ieri un banc perfect pt mine

" dupa un accident pe santier un politist se interesa de cum a murit bietul muncitor. politistul intreaba singurul martor un copilas care se pare ca fusese acolo la momentul accidentului.

-copilas sti cumva ce a patit acel om ?

- l-a batut dumenezeu pentru ca a vorbit urat ..

-de ce , ce a spus ?

- "futu'ti mortii matii de copil ! nu mai zgudui schelaaaaaaaa !!"




_______________________ cuvinte urate pe blogul meu 



mrrrr __________

 asta e un post facut din liniii 

 eu ascult trupa sosete transpirate ...cu melodia soseta mea XD sunt geniali 

 neechan mai ascult " in chiloti "? mie chiar mie placut trup aaiaia=))
mrrrrrrrrrrrrrrr 


schalapadoo^^^



Un comentariu:

  1. neechan, evident ca ascult in chiloti. dar cum se poate ?
    ah... neechan...
    sampon.

    imi place bancul, foarte misto :D
    aishiteru.

    ave, jashin-sama !

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :