duminică, 5 septembrie 2010

senzatie de primavara pe camp ..

nu stiu e doar o senzatie care apare dupa ce vad ceva , sau ascult ceva . e ca si cum te trezesti dimineata cu o melodie in cam si ascultand melodia aia  ziua ta pare a fi o zi calda de primavara -vara  in car etu vei lenevii toata ziua  la umbra unui copac departe de lume ...mie imi suna a paradis ^_^

cred ca imi plac chestiile .. dar nu prea mult muritorii

si cred ca semi-zeii nu ar trebui sa puna ochii pe muritori...

 hmm sper ca de data asta mireasa sa ..[ cee??? ce mireasa ?  aa asta e o replica de pe minimax { ahaaaaaaa uite cine-i fan minimax XD} asta imi aduce aminte ca  voiam sa-mi fac un poster cu blank din w.i.t.c.h. ] 

 punct.punct.punct. "nu vad ?  



                                    ce ? 

                                    ursuletul meu ? 

                            oo nu-mi spune ! lasa-ma sa ghicesc ..hmm varul tau ?  [ sor-sa era un cal ]



 deci si desenele astea cu barbie au chestii interesante ... uriasii aia mari si urati si nistre troli si mai urati=)) 



lalalalalalallalalalalalalal"ollie place ceapa " 

biet amarat . 

___________________________

 da cred ca ma duc sa ma uit la  howl's moving castle ..

 schalapadoo ^^ 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :