miercuri, 22 septembrie 2010

99 things about you

mrrrrrrrrrr

 1. sunt o chestie 

2. place albastrulXD

3. si kaki, verde, gri si portocaliu 

4 . albXDXDXD si negru

5.telefonul meu are clapa rupta ^^

6.dar detine 408 melodii deci este foarte pretiosXD

7. mwahahahaha - mi-am pierdut castile

8. plac clepsidrele

9.si triunghiurileXD .

10. intr-o zi cand o sa mi se puna piticul o sa-mi dau comanda de un medalion cu semnul lui jashin care are 4 triunghiuri congruente in triunghiul ala echilateralXD

11. xim are un shouji, o rima , un me , un yuki si un dizzy XD

12. am pat supraetajat XD

13.si birou care se strange 

13.i worship jashin ^^

14. plac strugurii, capsunile, pepeni[ da lubenita neechan ] , piersicile, ananas, ciocolata, caise, prune , mure, afine, zmeura, si gandaci 

15. uneori se holbeaza la oameni 

 16. place ceasuri

 17. si casele vechi XD

18. laptop[ uuuuuu inca e amuzant sa scriu laptop-laptop-laptop@_@]

19. in cealalta camera televizorul e dat drumul pe hannah montana -- trebuie invatat toate replicile lui jackson #_#

20. pisiiic

21. am un figaro 

22. am avut si un mitic, tigruta si pufi  dra le-am pierdut / unele nu au mai vrut sa stea 

 23. xim e la economic * alegera facuta dupa ce lumea spus xim ca nua are cum strice si maam santajat cu " eu nu te oblig sa mergi aici... faci ce vrei .. dar eu zic.. dar nu te oblig..oricum tu nu tii seama de ce zic eu "*

24. xim voia in cosbuc^^ - dar nici nu avut medie..........[ si inca foarte multe puncte de suspensie..pt ca aveam medie daca nu primeam 1, 2, 3 ,5 la religie in fiecare an......]

25. place laa mareeeeeXDXDXXD

26. si vrea sa merge intr-o tabara  la munte XD

27. place yo-yo@_@

28. place "being erica " XD primul serial la care ma uit pe net  ._.

29. likes motorola

30. sony ericssonXd

31. jackson rathbone XD Heath Ledger. River Pheonix  . Ben Barnes

32. vreau parul scurt 

 33. nici una din speciile umane nu depinde de cealalta..se pot desurca si singuri

34. broasca raioasa uscata e foarte buna cand o mananci cu un kg de creioane negre

35. wants cat ears 

36. inghetata, vata de zahar , bomaboane , acadele, mrrrrrrrrr, caramele[ mai putin dar sunt acceptate]  si multe alte chestii dulci

37. am fost o data la starbucks si senko mi-a luat o chestie [ nu stiu cum se numea] si a fost delicioasa XD avea inghetata si ciuocolata si frisca si nu avea cafeaXD -a dor chestia aiaXD

38. vreau sa vizitez cel putin 15 case ale groazei adevarateXD

39. cred ca imi place sneaker pimps si massive attack *thanks aiko ~o~*

40. place nevershhoutnever, the kooks, arctic monkeys, razorlight 

41. the offsprings , good charlote XD   jimmy eat world, greenday :-? simple plan ^^ cred ca si fall out boy :-? yellowcard :-?

42. escape the fate XD si falling in reverse XD doar pt ca ronnie radke  are acea voce O_O

43. mcfly , the click 5 ,  si dupa cum e clasificat pe wikipedia si maroon 5 

44. stone sour , eve6  si saving abel XD

45. cred ca my chemical romance  , muse  si story of the year [ la ultima este cel mai putin credibil cred pt ca nu am ascultat decat ff putin ]

46. carti ^^ SF-uri , politiste, crimeXD, aventura [ chiar daca in ultima vreme m-a plictisit XD] fantasy asa si asa :-? nu ma chiar omor si romance-uri am citit una din cat estiu eu :-? lorelai  si a fost dragut sfarsitul tragic :D nu stiu daca" bal mascat " e tot romance :-?

47. vreau un liliac , o bufnita , un tigru si un anaconda XD

48.vreau un inel care sa aiba [ cum se zice simbolul familiei:-? ] ma rog simbol de care eu inca nu am aflat nimic inca 

49.place reggae

50.place muzica veche XD

51. mi-as fi dorit sa fiu baiat macar o zi ...

52. placut _ _ _ _

53. posibil place _ _ _ 

 54. bla _ _ _ _ _  bla_ _ _ _ _

55. acum ascult power pop  vechi

56. place sa se gandeasca la multe de odata 

 57. nu poate adormit prea bine pe liniste - linistea te face sa te gandesti la lucruri la care nu vrei

58. vreau sa incep sa iau lectii de desen

59. likes drawing

60. stie ca tipele sunt rele asa ca si-ar dori sa se inteleaga mai bine cu tipi ..[ acum nu vrei sa le spui ca vrei sa nu mai gresesti metrou , sa uiti cheile acasa..sau macar sa te porti normal- adica cum esti tu de obicei - tot impul  , hha?* este patetic..*]

61.nu stie foarte multe filme

 62.dar vazut stapanul inelelor:)) harry potter XD , 10 things i hate aboutyou , 3 saw-uri , casa de ceara, ce-am mai vazut :-? inelul nibelungilor:-? si ala cu parfumul facut din tipe:-? unu cu zombie :-? si mai sunt cateva :-?- putine oricum :))

63. are facebook pt jocul cu vampiri pe car enu a intrat de 8 zile - pieeeeeeeeerd sange 

64.place muzica linistitoare XD

65. nu poarta cercei XDXD

66.would like to learn playing the drums 

67. are o chestie din aia care face pac-bang[ sau ma rog ] ca in karate kid cand erau acolo in china sau unde erau si se luptau la festivalul ala si toti oamenii aveau zanganioare din astea in maini

68. likes british , irish and scotish accent XD

69. ecchi ecchi :>:>:>

70. vrea din nou karate

71. place cerealele cu lapte 

 72. loooves tea XD in special cel din plante culese sii foarte rece XD

73. nu place baut lucruri calde

74. o sa faca 6 luni de armata

 75. nu place pierdut oameni 

 76. nu vrea pierdut propriul control

77. place ideea de libertate... nu crede ca o va putea atinge in totalitate

 78. uraste visele in care ii vina sa distruga p ecineva si loveste de 2 ori foarte tare iar apoi toti muschi corpului se blocheaza si tot corpul ii intra in colvulsii- prea multe , prea reale , prea repede

79.vrea ca intr-o zi sa se poate trezi zambind , sa fie usor racoare si in aceea zi sa faca toot [ DAAR TOOOT ] ce ii trece prin cap si daca ceva nu iese bine toti sa uite 

80. place lucruri tampite nefolositoare - o sa fac colectie din asa ceva 

 81 . vrea sa  inceapa sa se imbrace cum vrea cand vrea

82. vrea un ipod in care sa incapa 1.000.000 de melodii

83. uraste dorintele dar are o multime 

84. uraste incadrarile in anumite tipologii

 85. vrea sa poate sa manance cat de mult vrea si un rau din care sa curga pepsi XD

86. vrea o biblioteca gigantica intr-o camera in majoritate din lemn XD

87. uraste sa ii se spuna ce sa faca ..insa daca stii cum s-o spui sunt 100% sanse sa fac

 88.poti primi orice daca spui "te rog frumos"

89 . nu vei gasi un rasist aici .

90. se intreaba intotdeauna cu ar fi daca ..?

91 . nu place prea multe flori iris si crinXD

92. vrea astronommie

93. ii place sa cada 

94 place zgarieturile 

 95 vrea un tatuaj pe incheietura maini

96.  mesager intre pamanteni si alieni

97. crede in absolut ^_^

98. nu plac discursurile

99.  o sa mai tariasca inca de cateva ori


scalapadoo^^

senko , emm



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :