sâmbătă, 4 septembrie 2010

f11


descoperire 3 : majoritatea femeilor stiu doar sa tipe....

_______________________________________________

 nu voiam sa incep asa postul dar ... 


asa azi am fost de dimineata sa iau paine si avand in vedere ca deabia ma trezisem nu eram cel mai fericit xim vazut vreodata .  cand ma intorceam am vazut un copilas cu o peruca roz pe cap  . mi s'a parut haios ... a fost prima oara cand am vazut pe cineva purtand o peruca inafara de nijikon sau circ .. iar micutul copil era asa de fericit XD 

23 24 octombrie nijikon XDXDXD = asta inseamna ca trebuie sa incep sa strang bani ^_^


cum mi-e prea lene sa ma uit la anime ..si sa citesc manga [ presupune apasarea unui bunon de fiecare data cand termini o pagina O_O] nu fac nimic 

 azi am dormit l apranz ...acum ar trebui sa am mai multa energie /...

hmmmm am hotarat ca inainte sa-mi iau un ghiozdan nou sa-mi pun creativitatea la lucru si sa  o puun pe mama sa-mi puna petice pe cel negru vechi sa vad cum iese . ideea si imaginea din capul meu arata bin e rezultatul cred ca nu va arata la fel  +_+

si acum stiu sa fac si ciocolata de casa . un singur lucru ma opreste sa nu acopar llumea in ciocolata ... lipsa laptelui praf .... [teeeheee]


au facut intrarea la nijikon 10 lei pe zi   !!!!!!!!!_!!!!!!!!


vreau bomboane ..hmmm asa imi aduce aminte ca  am adus de la munte o multime de gemuri XD cel de visine e genial si cel de zmmeura restul nu stiu *grin*

acum sughit [ uraaaaaaaa]  

schalapadooo^^ 

si ave jashin -sama  owo si va promit un sacrificiu mare

*** adaugare de ultim moment : am fost jos sa cumpar lamai si *rofl* tanti de la magazin se plangea cum un tigan ia furat o ladita intreaga cu ardei =)) cum ma sa furi cu totu' ladita ????? ma rog

Un comentariu:

  1. neechan, nu prea mi se pare ca esti adormita, ci mai degraba esti hiperactiva si vrei sa spui foarte multe lucruri si nu ai timp sau loc :))
    esti amuzanta, neechan.
    sampon.

    eu as fi luat doua lazi, dar i-as fi adus lazile goale inapoi :D
    ciocolata neechan ? faci cosuri de la ea. si ingrasa...

    aishiteru.
    ave, jashin-sama (am primit instructiuni in legatura cu pe cine sa omori. suna-ma)

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :