vineri, 10 septembrie 2010

pai cred ca uneori fluturi ar trebui sa mearga pe baterii duracell

hmm am gasit cineva-ul . mam simt mai bine .


cand gasesti un ceva pierzi altul .sau poate doar un ratacesti... iar cineva-ul de care vorbesc acum nu trebuie pierdut ... e pretios . daca ar trebui sa-i atribui fiecarui cineva o chestie [ chestie XD ador cuvantul asta ] creeed caa...*thinking* cineva-ul asta ar avea rol de mp3/ipod sau ce vreti voi .. e ca o chestie fara de care nu poti trai ..*thinking* dap cam asta ar fi 

 acum cum nu-mi pot scoate melodia "bloodsport "din minte voi scrie si aici de ea *ecchi thoughts* <- vina melodiei iti da ideei ciudate...


acum nu stiu ..acum stiu ceva .. acum  vreau sa merg cu trenul ...iar acum nu vreau nimic . 

trebuia sa merg la biblioteca dar am cam taiat frunze la martieni si num-am dus... deci nu am ce citii... hmmm asta imi aduce aminte ca o sa avem teste predictive in a 9 la inceput  ... sa mai revad formulele de la fizica si la chimie ..de restul nu imi chiar pasa [ ciudata ordine a cuintelor ] 

acum iar cred ceva ..[ du-te la biserica... =_=]  schalapadoooooo^^


Un comentariu:

  1. neechan, si tu esti un telefon mobil >:D<
    uff... stiu ca incep testele iar eu nu am citit nimic. o sa fie nasol. cred ca azi o sa ma apuc sa ma uit peste ele :-<

    neechan, trebuie sa te pun la incarcat :-?
    aishiteru
    ave, jashin-sama !

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :