joi, 23 septembrie 2010

reteta de geniu XDXDXDX


  • ingrediente : sana
  • cereale simple XD- fulgi de porumb 
  • gem de chestie ( capsuni )
  • un colt de paine 
  •  compot [ la mine a fost de pereXD]

             pui intr-o cana cerealele. torni peste ele  sana  dar nu multa :-? cam un sfert de cana. amesteci. pui 2 linguri / 3-4 lingurite gem. amesteci . mai pui putine cereale daca nu ti se pare destul de crocant[ mwahahaha dar nu va fii niciodata crocant >:)]  .amesteci . pui iar sana . acum iei coltul de paine si incepi sa rupi bucatele micute si sa le indesi in cana XD cand te plictisesti amesteci.  pui 1/2 lingurite de compot - !!!!!!!! nu mai multe ca o sa fie prea zemos :(  apoi amesteci daca pare prea moale mai pui cerealeXD

        acumi iei o lingurita [ poti s-o folosesti pe aia cu care ai amestecat sa stiii]  o bagi in cana , o ridici in dreptul gurii , bagi lingurita in gura , si mananci ce e in ea  nu lingurita >:)

 XDXDXDXDX$_$ cu aceasta reteta voi face mii de dolari 

mwahahahahahahahahahahahhahaha

__________________________________________


daaa dupa aceasta reteta de milioane aproape am uitat ce voiam sa spun XD 

  uu exista oameni interesanti si la liceu @_@ momentan doar una dar   XDXDXDXD   -- asta voiam sa spun XD


 diriga ne lasa sa ne  aranjam clasa cum  vrea XD dar nu vrea graffiti:(  si nici postere cu "metalici " u_u - s-a uitat urat la mine cand am zis postere :( scrie pe fata mea "metalici "? nu cred sincer:-?


 asa ca eu am propus pictat pereti , postere XD  , unul din panouri fa fii despre muzica XD in ficare luna alt gen XD si versuri pe pereti XD - toate acceptateXD


o sa avem calculator in curand in clasa asta inseamna sa nu ascultam radio-ul in pauza XD

si o sortam gunoiul pe plastic hartie si gunoi menefer XD ura pt ecologie XD

 

prea multe "XD" unde te crezi ???? >_>

gome - gome ;_;


in  rest   *thinking* nu cred ca mai voima sa zic ceva .. de fapt aseara era ceva serios depre discirminare ... dar mi-a trecut ^_^

vine weeek-endul XD si asta inseamna sa dau afara toata energia stocata pe parcursul saptamanii minus azi cand mi-am aratat jumatate din nergia mea normala XD

 

reteta mea de geniu mi-a dat foarte multa energieXD

 si ieri  am jucat remi XDXD plaaaace remi Xd 

 owo si ajuns cu naruto la zi XD si inceput vazut  "being erica " 

owo si in  chestia cu 99 things about you :-? am scris cred  story of the year .. voim sa zis  30 seconds to mars ... greseala majora  !_! jashin sama iarta-ma 


acuuuuuuum ascult good charlotte -eeeeeeeeeeneeeeeeeeeeeeeeeeeeergiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee

cred ca o sa pun si o poza azi XD 

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr #~# uuuuuuuu xim place ska punk XD fishbones XD si orupa ruseasca:-?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :