joi, 3 iunie 2010



"You're only as tall as your heart will let you be 
And you're only as small as the world will make you seem
When the going gets rough and you feel like you may fall

Just look on the brightside - you're roughly six feet tall"   

pai cutreierand netul ca de obicei si facand quiz-uri - ca doar aasta face omul tampit cand nu are ce face - am observat o gramada de tampenii si chestii de genul " would christopher drew like you ?" . asa ca m-am intrebat cine naiba mai e si asta .asa ca am dat search gugal si am ajuns la nevershoutnever . si m-am gandit "huh?" . eu de asta mai auzisem si chiar ascultasem o melodie care mi se paruse prosteasca .si ca un copil dragut ce sunt am dat click pe link-ul ce ducea la youtube O.O . si m-am pus pe ascultat . o melodie . 2 melodie ... pana au ajuns chiar sa-mi placa :|

sincer tipul cred ca are vocea doar putin mai groasa ca a lui justin beiber dar.. im place :))  . e haios  si are versuri tampite :)) dap si umbla descult :)) 

__________________________________________

3 zile fara parinti si apoi inca 3 zile si terminam scoala:> . viata e dulce

______________________________________________

vreau sa inot prin multime si sa ajung la plaja de prieteni unde cerul e verde si soarele nu e . vreau pe cerul verde sa desenez nori galbeni cu creioanele mele speciale cerate . in loc de soare /luna voi lipi un nasture  cu 4 gauri . 4 pasari o sa zboare pe cer .  pe plaja de ananas pisicile isi vor intinde prosoapele de lana ca sa-si bronzeze mustatile 

am vazut oameni care mergeau O_O mergeau in picioare .

m-am plictisit de chestia asta ....

___________________________________________________

vreau ca intotdeauna sa gandesc la fel . diferentele complica lucrurile :( vreau o coala de hartie neagra si un creion alb ca sa albesc aceea foaie...vreau ca toate picaturile de ploaie sa cada  toate in acelasi timp ... vreau un bilet dus spre intuneric pt ca daca chiar vreau sa ma intorc iau autopicioarele.... vreau o barca cu aripi care sa poata cutreiera adancul gandurilor oamenilor ...si mai vreau un ceas care sa-mi arate cat timp ii mai aloca acestui corp ... 

___________________________________________________

 12.12.1212 ? oare ?  

astea chiar au fost aberatiie . daca jashin-sama ar vedea asta ar zambi ar lua lancea si ar odihnio pe gatul meu privindu-mi capul rostogolindu-se frumusel pe jos....

 

2 comentarii:

  1. hmm. cred ca este cam prima data cand citesc si nu stiu ce sa spun.
    m-ai innebunit cu acea formatie, dar incerc sa suport pentru ca si tu te straduiesti sa ma suporti in fiecare zi si macar atata pot sa fac si eu pentru xim.
    imi place ce ai scris. stiu ca nu are nicuin sens, cu pisicile, si ofilea, si de toate. dat suna foarte interesant. am incercat sa scriu si eu odata ceva ce nu are sens. dar nu a avut vreun sens in sensul rau al cuvantului :P

    nee'chan. vine vacanta. aishiteru.
    ave jashin-sama.

    RăspundețiȘtergere
  2. uuu arigatoo ca dai un coment la ceva care nu merita ^:)^

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :