marți, 15 iunie 2010

blue memories 2

am citit primul meu post :-? si m-am gandit ca totusi acolo scrie ca scopul este : amintiri 

cred ca o sa scriu cum cand aveam vreo 5 ani si mergeam la vara-miu ne bagam sub bloc[ pt ca nu stiu cum erau facute blocurile alea dar era  jumatate de metru in margini :-?] era foarte haios . stateam si jucam" ascunsea " . si pe urma mancam bomboane :-? ciudat era ca din cati eram - ca veneau si prietenii lui :-? nimeni nu prindea bomboanele:-?? si pe urma le mancam de pe jos . vara-miu se ducea sus la balcon si ne arunca bomboane ..presupunand ca noi le prindem cu gura=]] dar cadeau pe jos si le mancam de pe jos => aha deci de aici mi se trage genialitatea .... cred ca ar trebui sa-i multumesc :-? sau poate nuuu =)) eu ? sa-i multumesc lu tibi pt ceva =)) ce gluma bune=))

sau cand ne ascundeam de unu ciudat caruia toti ii zicea " bombonel "[ nu stiu de la ce venea numele ] era un fel de om al pesterii sau ceva sigur stia sa vorbeasca cu pomi si blocurile ca de fiecare data cand ne duceam la blocurile in constructii si ne cataram pe acolo aparea si el si se uita la noi:-? hmm dubios . pe atunci era distractiv . aruncam in el cu corcoduse , scoteam limba si fugeam . stiu ca nu am spus niciodata nimanui ca noi ne jucam pe acolo :-? era locul interzis si daca aflau ne tineau in casa ... si asta e ciudat . mie imi placea acolo . era terenul nostru de lupta . stiu ca odata m-am certat cu unu andu si am aruncat cu ceva in el de avea vanataie pe umar .pa urma mi-a parut rau ...aflasem ca era rac si nu-mi placea sa ma cert cu cei ca mine...

_________________________________________________

blblablabla .stiu ppatetic ..amintiri dar e haios , atunci  nu stiam ce-i aia frica sau macar ce e rau si ce e bine :-? orice faceam era perfect :>


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :