duminică, 6 iunie 2010

wanna-be-caine



sunt chestiile alea de aproape 40 cm si cam 25 cm inaltime cu un cap urat si urechi urate si cu un glas care iti ia creierii . lumea cumpara acei soareci de casa , sustinand ei ca sunt caini , le cumpara si haine ca de , sa nu moara de frig bietu' urat animal . nu ador caini dar cand vad chestiile alea mi se face rau . si figaro ( motanul) e mai mare ca creaturil alea O.O pe bune . am o draga vecina la 2 care dupa ce a trait 10 ani de zile fara animal de casa - probabil ca ii ura, ia cerut fi-su(5 ani) probabil un caine si ia luat o creatura din asta .

mergea meu pe strada , cu mintea  stiind ca trecuse o saptamana si nu facusem nici un lucru bun, [ceea ce insemna ca jashin- sama nu mai imi cerea sacrificii ca doar el pt faptele tale bune iti cere sacrificii] si ma intalnesc cu vecina aceea pe strada . plimba creatura . o chestie de 30 cm lungime 10 cm inaltime cu un cap cat banita . o intreb ce rasa e animalul . zice " este caine de rasa sa stii! e " nu mai stiu ce rasa ceva american oricum sau care continea numele unui oras din america prin ea(rasa)/el(numele rasei) -nu stiu cum e corect=D. numele"frumoasei" chestii era jimmy:| jimmy ? cum sa-mi faca mie una ca asta ? imi place numele de jimmy:((. si draguta vecina ma intreaba cum mi se pare " micul meu curajos " si eu pe o voce draguta ii zic " e dragut " . pt aceasta cred - pt aceasta fapta buna sau minciuna bine intentionata am fost pedepsita de jashin sama . ^^ 

chestiile alea se numesc wannabecaine - pt ca nici soareci nu sunt  

___________________________________________________voiam sa fac o chestii dar cred ca o postez maine ca mi-e lene acum:-?  

blablablablablablanblanlankblabla

schalapadoo!!!!!!!!!! ave jashin 

2 comentarii:

  1. uh. deci nu suport chestiile alea cu blana care nici caini, nici pisici nu sunt. iar ca sobolani...um. sunt prea urati ca sa fie sobolani. deci nu comentez
    sunt pisici latratoare.

    ah, deci eram cu tine in parc cand a trecut baba aia cu un pudel mic imbracat si vopsit...roz. si ce mi-am zis eu ? "bietul animal".

    aishiteru, neechan.
    ave, jashin-sama !

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) stiu :)) chiar mi-era mila de el

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :