sâmbătă, 26 iunie 2010

gome...


moment de cerut scuze .... nu stiu pt ce sau cui pur si simplu simt ca trebuie sa-mi cer scuze ....

vremea asta imi da o stare de moleseala absoluta ...si plictiseala . am dat cu capul de coltul ferestrei si ma simt de parca mi-ar fi amortit o parte din creier ... toata partea stanga a capului imi scartaie cand ma misc si e enervant.... ma dor ochii de la atata dormit si ma plictisesc  

______________________________________________________

pacat ca atunci cand ploua nu am voie sa ies afara :-? cred ca as sta in ploaie tooooata ziua pana as ingheta apoi as venii acasa as face o baie calda si m-am baga in pat si m-as culca ....

am desenat 2 chestii care din cate observ eu sunt destul de diferite de vechile mele desene [ vechi= acum o luna:>]

cred ca week-endul viitor plec la tara ... pt ca s-au implinit 6 luni ....

 blablablablablablbalbalblablalablabalbalabla

_______________________________________________________

vreau sa scriu ceva inteligent ...:-?[ i'm thinking , i'm thinking , i'm thinking ...error error error ]

ma duc sa caut ceva inteligent pe net :

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Life becomes useless and insipid when we have no longer either friends or enemies.

Teamwork…means never having to take all the blame yourself.*

If you don’t know where you’re going how do you expect to get there ?

A smile is the lighting system of the face, the cooling system of the head and the heating system of the heart.

If you want truly to understand something, try to change it. =)) asta m-a amuzat:)) si aia cu steluta de mai sus 

si inca una care mi se pare total tampita dar reala :| :Being yourself is being the person everyone else wants you to be. 

________________________________________________

acum asta chiar a fost patetic:| sa iei chestii de pe net - copy / paste :-? 

pe prima tv e tarzan :-? si azi am ascultat demi lovato :-? => rezulta  patetic 

_________________________________________________

lalalalalllalallllalalalalalalalalalalalalalalalala

acum ma duc pe deviant sa caut poza ...

ja nee  

editare de ultim moment : uuuuuuuu a aparut nigahiga:> =]] desp-desp despicable me=]]

acum ave jashin !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :