luni, 14 iunie 2010

de ce te uiti asa la mine? de ce nu?


prima luni din vacanta.vreau cereale.am batauri de la chestiile alea tampite. ieri m-au mancat tantarii

error error error error 

am senzatia ca mi-a scapat ceva atunci ...si nu-mi place . eu imi amintesc tot......

"pleaca' 

alegerile sunt facute ca sa nu poti sa alegi tu - pt ca nu esti destul de mare /matur / inteligent /experimentat.....

pentru ca vreau sa plec o luna

pentru ca imi plac cartile politiste / s.f/ pline de crime / fenomene o.z.n /razboi

pt ca la tv e hannah montana 
blablabla 

 un pian albastru cu clape bleu si gri .

yaoi:>

error error 

 lipsa de viata .....::::::......blablabla etf 

bvdfhvchjcndhvdjhvbdfbdcbnbdjhfdhskzxjnbhvgfmszknc cdsyaicjjxmm hdc shdsu hdushi

schalapadoo^^ chiar nu am chef de viata.....  adica .. doar ma plictisesc


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :