miercuri, 23 iunie 2010

pt ca ma bantuie niste ochii verzi :|???


e ciudat . azi noapte nu am putut sa adorm :-? din cauza  ca imediat ce inchideam ochii vedeam niste ochi verzi . de un verde din ala inchis . erau asa patrunztori :-s ma simteam ca personajul prost care nu pricepe ce se intampla dintr-un film cu personaje inteligente cu puteri speciale 

hmm daca stau sa ma gandesc cred ca am vazut ochii aia undeva :-? cred ca erau ochi de fat a:-? sau poate ca doar imi joaca memoria feste...

_________________________________________

 " o masina a trecut 

si uite ce a facut " - galagie 

aceste versuri foarte profunde sunt specialitatea mea :> adica cititile inca o data si vedeti cata pasiune au in ele .. va mai dau 2 versuri la fel de profunde:

" pe o ramura de nuc

sta intins un mare muc "

dupa cum vedeti [ doamnelor si domnilor] aceste versuri nu sunt simple versuri . nu ! au mesaje subliminale . adica cum poti zice ca mucul sta intins ? nu nu poi spune asadar trebuie sa citesti printre randuri 

___________________________________________________

lasam genialitatea la o parte si o sa scriu despre :-? gasesc eu despre ce...

despre mine . adica este normal blogul meu .. pe timpul meu vorbesc despre mine

eu am venit in forta cu un desen absolut si inca o idee care m-a traznit acum :>[ melodie victorioassa pe fundal]

____________________________________________________

am descoperit ca  daca dorm ziua de la 11 la 3 [ cum am facut azi ] cred ca am dormit o zi intrega=]] m-am trezit si i-am zis buna dimineata lu sor-mea si am deschis televizorul sa-mi vad reclama[ haide-ti la masaaaaaaaaaaa! ...daca nu veniti la masa va inchid calculatorul :> - orice dar nu asta  , te rugam ] 

 neeeechan vine luni ! nechan vine luni [ dans glorios ] tam tam tam ta tam chiwawa

                  

ave jashin-sama 

                                                                                                        4zile pana se intoarce aiko :x 

Un comentariu:

  1. neechan, chiwawa ! :))
    ehe, ce pot sa spun, stiam eu ca esti foarte talentata, dar chiar nu ma asteptam la niste ersuri atat de...briliante !
    pe o ramura de nuc
    sta intins un mare muc.

    hmm... genial. (jashin-sama isi mananca prajiturica)
    cat despre ochi, sunt sigura ca daca te duci acum la oglinda, o sa se uite din nou la tine (duso !)

    aishiteru, neechan !
    ave, jashin-sama

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :