miercuri, 30 iunie 2010

14 ore de somn + 4 ore de somn la pranz = oboseala?



am dormit in ultimul timp o gramada ... cum ar fi zis bunica-mea  - am dormit ca valiza/ buturuga...

si  dupa ce dorm atat inca mi-e somn si ma mai doare si capul ... da....

m-am uitat la filmul ala disney " the haunting hour - don't think about it " si mi sa parut acceptabil...da ..si m-a facut sa vreau sa cutreier orasul sa gasesc magazine mici de care putini stiu :-? adica daca stau sa ma gandesc de obicei lucrurile tari le gasesti in locuri de care nu ai auzit niciodata...

mi-ar placea ca haloweenul sa fie vara .. ar fi altfel ... chiar daca e bine pus in octombrie - o zi pt care astepti sa vina scoala mai repede ...[ pe langa nijikon:>]

trebuie sa-mi tai unghile....

si am vazut ochelari de soare!!!!!!!!!!!!1 vreau ochelari de soare dinaia mici si rotunzi....

_________________________________________

iq - 126 - pana si un prost are mai mult de atat ... patetic . acum stiu ca nu trebuie sa ma chinui la liceu ... macar stiu ca nu am cu ce - doar nu poti face din nimic ceva . de fapt the almighty xim  putea dar si-a pirdut puterile de cand a dat peste pliculete de prostie 

__________________________________________

am un ac de siguranta in maiou [ asa cred ca e corect :-? nu mai stiu citisem chestiile din ultimul doom prin mai dar ce sa-i faci cand ai iq de 126....]

_________________________________________

moment in care pe fundal e muzica dramatica , se aude un caine urland la luna [ chiar daca e zi]  si  eu  gandesc...[ aa gandesti ? cu ce ?  cu creierul inexistent ?! haide scuteste-ne !]

____________________________________________ma duc sa caut poza

2 comentarii:

  1. neechan, esti proasta daca i impresia ca esti proasta.
    ce pto sa spun eu, cu un iq de 152 ? scuze, si eu ma simt proasta. asa ca daca vrei sa fii proasta atunci macar lasa-ma si pe mine sa intru in club (putem sa fim proaste impreuna, nu ?)

    am vazut filmul si am plans. neechan, vreau sa dorm.
    nu are niciun sens nimic din ce spun eu. vreau sa dorm ca o buturuga.

    eu sunt in lenjerie intima. :>:>
    aishiteru ^^
    ave, jashin-sama

    RăspundețiȘtergere
  2. uuu neechan lenjerie intima , ha? :>:>:> ce culoare:>?
    ah neechan poate o sa te las si pe tine in clubul meu exclusivist:-?
    aishiteru neechan>:D<

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :