joi, 1 iulie 2010

pui de rata/gasca


nu stiu ce e aia sa fiu pui de rata/gasca [ poti sa citesti boboc daca vrei  dar mie imi suna a floare...] ...

saptamana viitoare o sa-ma duc sa ma inscriu... am mai picat cu o tipa de la  mine din cls in liceu si cred ca o sa fim tot in aceeasi clasa...[ plus ca bya e de treaba in mare parte...nu stiu sa ma fi certat vreo data cu ea:-? ]- asta daca nu ma enrveaza pana ma duc sa ma inscriu ...ceea ce e cam greu=]]

                                          nu asta chiar nu e postul inteligent care trebuia postat neaparat si nu putea fi amanat ... este postul tampit care imi ocupa cele 10 minute vitale din viata , minute in care daca as iesi din camera am fi probabil prea multi oameni pe metrul patrat ....

 nu stiu de ce se agita toti cu intrarea la liceu... e ceva ce trebuia sa se intample... chiar daca ma sperii / enerveaza si nu imi place 

_________________________

am inchis usa si nu mai stiu ce sa scriu...  :|

__________________________

m-am uitat azi la oresama - miyavi ...si cred ca chiar imi place ..adica putin mai mult ca inainte . cand auzeam miyavi imi aduceam aminte doar parti din concerte unde la un moment dat se apropia de un membru al trupei si il saruta si desigur chitara lui:X ... dar acum inafara de aia :)) mai imi apare in cap si imaginatie si ciudatenie => imi place 

____________________________

bun venit economic ! [ imaginati un mic alien ducandu-si mana la tampla si salutand ca in armata XD]




bla


transmisie incheiata ![ de ce dupa ce am scris army printre primele titluri erau " army girl ...si imi arata tipe ecchi?]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :