miercuri, 14 iulie 2010

Listen up 'cause this in not the end! - imi place cum suna asta *coolface*



uuuu dupa ce am mancat plitiseala pe paine a o zi jumatate la rand ...doar nu mergea netu' si inafra de cartea mea superba [ daaa am terminat-o "the unquiet" :> am aflat ca doctorul isi abuza fiica si le aducea celorlalti 4 obsedati de minori  posibile victime din randul celor a caror credibilitate era foarte scazuta pt ca altfel dadeau politiei poze cu el si fi-sa .... da :c  si angel si louis care l-au ajutat in toata chstiia asta pe detectiv parker sa afle adevarul erau gay :>]  m-am gandit sa imi pierd cateva ore pe net..si blablablabla .. ma rog da acum trei minute am intrat pe wikipedia si scria acoloca sunt dicutii aprinse intre oameni pe tema " coolface  vs trollface" ... aaa ..oameni buni e un nume .. spuneti-i cooltrollface daca chiar e asa o problema...

 

inainte de asta imi amintisem ca acum cateva zile:-? daca nu-mi pica memoria ... aiko vorbea cu lora despre pedobear and friends ..iar eu care nu stiam decat de pedobear am cautat^^  

                 " Plush Doll

Pedobear has the distinction of being one of the first Internet memes to ascend to the level of a plush doll available for online purchase. SRSLY. Purchases presumably boost ad-revenue for ED. The truth of what's to come, however, is pretty obvious.

The dolls will be purchased mostly by pedophiles to lure little kids into their van.

For those keeping score:
WINNERS
ED - Ad revenue from sales
PedoBearPlush.com - direct revenue from sale of dolls
Pedophiles - will help molest moar children
Chris Hansen - increased child sex crimes is good for business
You - Resultant fallout will provide steady stream of Lulz which you'll hear about from ED.
???
PROFIT: That's right. Another way to accrue pr0fit has been discovered and its based on little kids being molested.
LOSERS
Little kids - Gonna Be Raped
Your soul - deriving entertainment tertiarily from child sex abuse is no way to win points with the boss, unless you pray to Satan. In which case Kudos! " 

doar ideea ma sperie...macar mie nu-mi plac ursii...in schimb daca fac la fel cu  iepurasi si pisici??? [ adoptarea pt un moment a fetei de intelept ] marea atentie [ dand din cap cu intelepciune..]

edit later loooooooooooooove " listen up" falling in reverse  lalalallalallalalalalallaalalal

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vreau afaraaaaaaaaaaa

maaaa plictisesc.... 

scuze neechan inca nu e postul cu scrisoarea ..mai asteapta ... >:D< - ce malefic arata doar semnele fara gogoasa aia care te imbratisa .... 

                                                              lalalalalalalalalalalalalalalalalalalal


 

Un comentariu:

  1. I like the PedoBear.
    Stii ca la Nijikon anul asta (de fapt, anul trecut, dar nu ma contrazice), la reprezentatia celor de la Visual Madness (cei care au luat locui I la Otaku) era tipul ala cu o pancarta dupa draperie si pe pancarta era PedoBear. Si de fiecare data cand iesea, noi radeam. a fost misto...

    inca mi-e rau neechan, asa ca nu pot spune ca totul e bine. cine stie, poate asta e sfarsitul :o3 nu plange, neechan. ne vom mai vedea noi :(

    bine, acum doar delirez.
    punctul de la mijloc.
    aripa mecanica.

    aishiteru, neechan.
    ave, jashin-sama !

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :