marți, 6 iulie 2010

si de aia s-au dat artificii :>


daaa  ma chinui sa pun postul asta de duminica .. titlul este pt duminica^__^

a trecut .. repede .. dar nu vad nici o schimbare - nici nu am vrut una .. asa ca e perfect 

" WE LOVE YOU JASHIN-SAMA" [ arigatoo^^ - imagine cu alien chibi imbratisand hachi^^ , aikoXD  , lora-sama si lucia cea foarte lucia siiiii neeeeeeeeee-chan ]

___________________________________________

zilele de nastere ,craciunul , anul nou  si pastele au ramas fara sentimente - adica zile norocase in care eu primesc cadouri dar nu mai simt  caldura interioara pe care o simteam mai demult [ cam acum :-? 10 ani=]] ]  

__________________________________________

sooo youtube in sfarsit :]  4 ore fara curent si a fost un cosmar adica oricat as adora trecutul doar gandel ca traiau fara telefon si fara net ma face sa vreau sa construiesc masina timpului mai repede . am planuit s-o invetez cand voi avea in jur de 24 de ani :-? dar nu stiu cred ca e mai mare nevoie de ea decat de teleporttator:-?  .. voi avea nevoie de timp de gandire

__________________________________________

 am descoperit ca eu chiar am probleme 

prima este cea cu auzul . se pare ca la mine legatira creier urechi este putin cam slaba ... daca imi spui ceva fosrte repede te voi intreba imediat ce , inainte ca creierul sa primeasca informatia , si de asemenea iti voi raspunde inainte sa-mi poti spune inca o data ce ai spuns ....- patetic-

a doua este cu somnul . nu pot sa adorm daca usa din camera in care dorm e deschisa . daca e geamul deschis nu am nici o problema . nu pot sa dorm daca in casa nu sunt cel putin 3 usi inchise... . nu pot sa dorm daca camera e prea mare si nu e nimic care sa imi dea sentimentul de spatiu mai mic [ ca un dulap mai mare langa pat]  daca sunt mai multe persoane in camera daca cel putin 2 din ele nu dorm nu o sa pot sa adorm . si usa la baie trebuie sa fie inchisa

a treia cred ca e cu luminile aprinse in casa cand nu e nimeni . e tampit! nu lasati oameni buni toate luminile aprinse in casa cand sunteti singuri . e criza . si intunericul nu musca . nu suport sa las luminile aprinse cand ies dintr-o camera sa ma duc in alta ... e sacaitor sa stii ca e lumina aprinsa undeva acolo.. e ca si cum cineva ar fi acolo si e ..- patetic-

____________________________________________

imi place melodia "billionaire " cantata de nu stiu cine - de fapt doar inceputul si sfarsitul .. hmm e draguta oricum

_____________________________________________

oare ce o fi pe 10 :-? 

___________________________________________

cred ca sufar de posesivism:-? dap sau era posesivitate:-? 

_____________________________________________

am aflat ce era ...[ curiozitate dezactivata]

______________________________________________

nu mai stiu ce sa scriu  ..... "I wanna be a billionaire so fricking bad
Buy all of the things I never had
Uh, I wanna be on the cover of Forbes magazine
Smiling next to Oprah and the Queen

Oh every time I close my eyes
I see my name in shining lights
A different city every night oh
I swear the world better prepare
For when I’m a billionaire" [ patetic copy /paste versuri .. stiu .. si ce are?]

________________________________________________

ha mi-am adus aminte ca imi place cartea de la neechan XD  adica de mult nu am citit ceva asa de captivant :-? imi place studierea obiceiurilor / reactiillor / gesturilor umanoizilor :-? -

 cand viata iti arunca oameni in fata  , studiaza-i...

 schaalapadooo

Un comentariu:

  1. neechan.
    mai sunt 241 de locuri.
    apoi vine lucia : "manz ?"
    si lora : "roger, frate"
    iar teo cade pe jos de ras.
    salut, aiko :-h

    ce mai zi. neechan, aishiteru.
    otanjoubi omedetou ^^
    ave, jashin-sama !

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :