luni, 12 iulie 2010

oameni mov cu ochelari si casti


exist aoameni mov . eu am vazut azi 5 . sunt persoane foarte patrunse de castile lor albe , care traverseaza grabit , dandu-si aer de print . poarta ochelari de soare si bretonul pe frunte  si de obicei pantaloni verzi , negri , albi , gri sau kaki. uitati-va pe starda si o a da-ti de ei . sunt multi.

_____________________________

marele xim a ascultat pt prima oara faimoasa melodie hijo de la luna .. cu subtritrare in engleza in timpul videoclipului.. si asa am prieput ce se tot miorlaia aia in melodie:-? melodia e frumoasa numai ca eu sunt o persoana paralela cu spaniola... daa videoclipul era cu final fantasy [ nu am vazut nimic in legatura cu final fantasy dar am aflat ca pe tipul cu par gri il cheama(moment patetic in care ma uit inapoi  la informatiile videoclipului sa vad numele ) Kadaj 

___________________________________

acum ideea mea despre realitate:  realitatea este :-? transparenta =]] nu , nu asta voiam sa spun ...    pai eu vad realitatea cam asa - am o piramida si langa un desen in spatiu foarte reusit al   piramidei... le fac poze amandurora si le dau cuiva . il intreb care e  reala . omul se va uita crucis . amandoua sunt reale . adica amandoua exista . nu l-am intrebat  care e piramida construita din ceva , nu , ci care e reala asa ca amandoua sunt reale . 

 realitatea difera din cauza unghiurilor din care vrei s-o vezi . e galbena daca vrei dar poate sa nu fie deloc .  pt un om realitatea este o chestie la care se raporteaza si in care crede fara sa exagereze. ceva pe care chiar se poate baza cand apreciaza ceva.... adica daca un om zice ca aia e o piatra [ chair daca e metal] inseamna ca el are argumente care pot desmonstra asta - de unde  ne dam seama ca el nu cunoaste decat piatra si metalul fiind ceva la care el nu a avut acces.

nici eu nu am inteles ce am spus . asa ca zic din nou:)) realitatea e tragica . realitatea eu nu o pot intelege decat daca o compar . adica iluzia e chestia aia la care viseaza toti . uneori iluzia unora e realitatea altora . cred ca felul in care vezi realitatea e modul cel mai simplu de a vedea cum e cineva . daca realitatea lui e prea colorata ori omul nu stie sa se aprecieze ori chiar are incredere in el...

______________________________sincer nu merita citit ce am scris mai sus . mi-e si lene sa ma recitesc eu sa vad daca am gresit ...

_________________________________

iar ascult kung fu fighting...

______________________________________ acum nu mai ascult  .ascult u -super

junior

_________________________________________________

______________

___________________

_scalapadoo_______________________              ____________________

                                                                                                                acum sunt la liceu ...dar nu ma poti vedea ...sau poate poti 

Un comentariu:

  1. neechan, cum spuneam si mai devreme, am citit raspunsul tau la postul meu despre realitate.
    eu am prezentat realitatea dintr-un unghi sentimental si artistic, incercand sa dramatizez situatia. tu, in schimb ai privit-o din punct de vedere filosofic. acum vine comentariul meu.

    nu m-am gandit niciodata la realitate din prisma celor doua piramide (mi se pare mie, sau asta a sunat chiar gresit ?). dar ai dreptate, si poza, si desenul sunt ambele reale. pentru ca le vezi, le poti atinge si nu au caracter efemer. deci sunt reale.
    aici vine contradictia. daca este efemer, asta inseamna neaparat ca nu este real ? iar rapunsul este nu. timpul, dragostea, amintirile. ele sunt efemere, dar totusi, reale.

    realitatea este ceva alternativ, o poti vedea asa cum vrei tu. cine spune ca daca tricoul de pe mine este vazut portocaliu de catre noi, el trebuie sa fie neaparat asa ? poate ca nu este. poate ca simturile noastre ne insala. dar asta nu mai conteaza, caci pentru cei care il vad portocaliu, aceasta este realitatea cea mai adevarata.

    neechan, si eu sunt la liceu... aishiteru.
    ave, jashin-sama !

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :