vineri, 23 iulie 2010

"not yours, am i ?" daaa numai ca are de abia 2 capitole waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(


din cauza pozei pe care am ales-o s-o pun la titlu blogul meu e si mai intunecat  ...asta e malefic   pentru ca o sa-mi fie frica sa deschid pagina ......dar imi place poza ... cred ca totusi o sa caut alta si daca gasesc o pun pe asta la acest post . 

am uitat sa scriu in ultimul post despre tipa din metrou care arata ca o lady si care ar fi meritat macar putin respect daca nu toata atentia celor din jur ...pentru ca oricum era extrem de frumoasa  si nu stiu avea aura de lady . par de lungime medie  brunet , ochi albastri , nefardata - ma rog doar rimel, si o rochie neagra pana la genunchi  fara maneci si fara decolteu ..--- mie chiar imi suna a lady . dar toti prostii din metrou se uitau la zeitele prost imbracate ( decolteu, solduri , si picioare grase ) de langa ea . "acele zeite" cred ca aveau in garderoba tot ce are eticheta de prost gust , marimi XXL , si culori turbate ...dar nu ai ce sa faci prostia exista ca asa fie admirata....


cea mai interesanta replica pe ziua de azi " deci nectarina cand o mananci are un gust aparte ! si daca bei apa dupa ea simti un gust diferit in urechi " spus  pe un ton serios :> da incerc inca sa inteleg cum de eu nu am papile gustative in urechi:-? 

2 comentarii:

  1. se pare ca am gasit ceva mai deschis...dar tot imi place prima ...:3

    RăspundețiȘtergere
  2. neechan, pot sa spun ca am impresia ca o iei razna din ce in ce mai mult pe zi ce trece. si sunt mandra ca semanam tot mai tare ^^

    mi-ai povestit de tipa aia draguta de la metrou care avea aer de lady si am fost impresionata. felul in care vorbeai despre ea ma facea sa cred ca aveai o admiratie profunda pentru cum arata si iti doreai sa fii ca ea.

    neechan, o colega tocmai mi-a spus azi ca se alatura lui jashin-sama. ce zi fericita !

    aishiteru, neechan ^^
    ave, jashin-sama

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :