duminică, 11 iulie 2010

musca


am fost la tara . la tara erau muste . mustele zburau. mustele se roteau in jurul meu . ele erau urate si scarboase ...erau oribile , hidoase, neinchipuit de enervante si groaznice .. pt ca sunt muste 

urasc mustele . cand le vad cum roiesc prin jurul meu ma apuca mancarimea ... sunt bleah...

am omorat 5 melci:> neintentionat ca daca o faceam intentionat omoram vreo 5 000 =]]

______________________________________________

au aparut corcoduse , caise si prune .. dar sunt crude si gustoase...

cea mai interesanta replica care am auzit-o la tara " maria aia?ooo  a murit inaintea mea . are vreo 30 de ani de atunci ." si raspunsul a venit " aia nu era maria aia era vasilica .. maria inca mai traieste !" 

da asta a fost interesant .. oameni care se strang la o pomana si discuta toate lucrurile posibile :-?

 aceiasi doi oameni care au spus citatele de mai sus sau apucat si de a pune tara la cale ..  vorbeau despre politica .. si religie sii cu toate ca spuneau ca  d-zeu asta nu prea isi alege cu grija preferatii si ca ar trebui sa se gandeasca mai mult la ei,  ca ei fac munca grea si dupa ce il criticau bine ziceau "doamne fereste-ne si iarta-ne"


2 comentarii:

  1. uuu se pare ca iar nu vorbesc corect romana ... dra mi-e lene sa rescriu...

    RăspundețiȘtergere
  2. geez... deci babele de la tara sunt mai rau decat cele de la RATB... dar atunci cum ramane cu mosii ? nu ai vorbit despre ei. nu conteaza.

    nu jigni mustele. pe prietenii nostri de familie ii cheama musca. ti-am povestit de vlad. e in regula. nu jigni mustele (desi mustele nu imi plac nici mie). uh. gandaci.
    saracii melci.

    neechan ?
    aishiteru...
    ave, jasin-sama !

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :