duminică, 1 august 2010

ceva diferit dar nu foarte .. de fapt poate deloc ..hmmm nu stiu totusi cred ca este


ma plictisesc !_! si inca mai scriu foarte prost ..cred ca ar trebui o tastatura conectata la creier care sa scrie singura pt atunci nu ai cum sa apesi tu tasta gresita .. va fi vina creierului  :> asta inseamna ca eu nu voi face greseli pt ca creierul meu e inca in reparatii in geramnia  . ciudat e ca are mullte piese lipsa si vor sa-l trimita iar in belgia pt nu -stiu ce chestii tampite .. ma rog ... oricum nu-l vrea inapoi decat atunci cand voi reusii sa ma mut de aici ... nu as vrea ca supaer-imbunatatitul meu creier sa fie poluat cu tampenii 

m-am intors la nevershoutnever dupa o pauza de 2 saptamani in car enu i-am asculatat melodiile XD cred ca singurele lucruri mai vesele decat mine sunt melodiile alea  ..dap  doar atat( pe fundal coffee & cigarettes - ciudat e ca urasc si cafeaua si tigarile  XD)

______________________________

miroase a salam 

_____________________________________

barada papapaprapa darada

______________________________--

zombie cred ca daca maine ar ataca o armata de zombie ca in "high school of the dead " as fi cel mai bogat om de pe pamant . de ce ?  ooo acum o sa explic

pai armata ataca . lumea intra in panica .. nimeni nu stie ce sa faca ( nici eu )  dar de multe ori am idei tampite si cred ca as fura un autocar si i-as inghesui acolo pe toti cei pe care as mai vrea sa-i mai vad o vreme [ si i-as tine prizonieri XD] si pe urma cred ca as conduce autocarul spre un mall / magazin gigantic / [orice loc unde gasesti magazine de mobila cu PATURI , magazine cu mancare - dulciuri  , haine de orice fel si toalete ] sau spre o villa XD daaaaa as sparge o villa 

oh si as deveni cel mai bogat om de pe pamant pt ca as sparge si cateva banci ..oricum bani ajung la oameni care nu-i perita .. de ce nu ar  ajunge si la mine ???

______________________ am probleme cu capul  pt ca imi plac baniii XD de fapt imi plac banii ca ei te ajuta sa faci chestii dar as fi undeva unde nu ai ce face cu banii nu mi-ar mai placea  .. atunci mi-ar placea o drujba sau un fierastrau si un topor  ... hmm astea imi plac si acum 

___________________________am probleme cu capul pt ca am inceput sa fac crize de isterie cand cineva se apropie de mine in timp ce ma concentrez pe ceva anume [calculator / irosit foi / sau orice altceva ]... 

m-am dezamagit am zis ca o sa ma pot controla intotdeauna dar pur si simplu imi vine sa dau cu oamenii de pereti cand simt ca se apropie / sau isi ating hainele / sau pun mana pe mine/ sau isi tin parul desfacut si se atinge de mine in timp ce trec  pe langa  mine inainte ca sa fiu constienta de prezenta lor in jurul meu

____________________________________

cea mai proasta parte in a stat la 50 de metri de tineretului[ oraselul copiilor ]  noaptea  e ca in cele mai frumoase nopti cand abia astepti sa auzi iar  greieri sau broastele alea urate... se trezescu oamenii inteligenti si baga la terasele suprapopulate acea superba muzica cantata de oameni cu gust cu lanturi de 50 tone la gat  ^^

________________________________

lalalallalalalallalalalallalalalallalalalal

______________________________

vreau peruca 

__________________________-

si un sarpe 

__________________________

nici o bufnita nu mi-ar strica 

asta nu inseamna ca renunt la visul meu de a avea un pui de tigru  nu 

______________________________

inca nu am terminat insanitarium -sper ca am scris cum trebuie-  ma chinui cu bietul film de o saptamana daca nu mai mult... dar cand am chef nu merge si cand merge nu am chef....iar acum nu am chef

______________________________

marti  sper sa nimeresc biblioteca metropolitana  chiar as vrea sa mai citesc ceva :-? de ce nu cad carti din cer ? 

 mi-am pierdut cartea favorita "micul print " ^^ :(

______________________________

si imi vreau nava spatiala inapoi


4 comentarii:

  1. pana acum am vazut o greseala "supaer " pe restul ..nu stiu:)) mi-e lene sa citesc

    RăspundețiȘtergere
  2. neechan, te-ai intors.
    vad ca esti deja hiperactiva si foarte entuziasmata in legatura cu inceputul unei noi luni. neechan, vreau ca august sa fie o luna speciala, sa ma distrez, sa fac pe nebuna, sa scap de depresie si cred ca (nu acum) voi putea intr-una din zilele astea sa spun cuvantul cu "i"

    nuuu, neechan. se termina vacanta :(
    sunt deprimata iar.

    aishiteru, neechan.
    ave, jashin-sama

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :