marți, 3 august 2010

Geniuslastslongerthanbeauty.


am sters postarea cu mos craciun :( [very sad] pt ca era urata . oricum iti primesti cadoul la un moment dat si sustin ideea de al salva pe mos craciun de la un posibil accident aerian prin a anula toate zborurile in timpul craciunului ..daca nu ajunge cadoul la voi nu mai e vina mosului e vina avioanelor...

ma rog nu asta voiam sa scriu  .... am fost la biblioteca si pt ca nu stiam ce vreau sa citesc am intrebat-o pe tanti' de acolo unde's cartile in engleza si mi-a aratat un raft mare . si mi-am aruncat ochii pe acolo putin ..nimic nu parea interesant . am scos o carte care avea un nume dragut " the old silent " si m-am uitat si mai jos..si ochii mi-au cazut pe "The picture of Dorian Gray"  am vazut filmul acum un an si ceva parca :-? ma rog si m-a marcat ..numai a imi amintesc ca pictorul in film era o tipa.. hmm ciudat ...nu conteaza  

ideea mi se pare geniala si cum dupa ce am vazut filmul mi-a fost gandul doar la el acum ca am cartea ... nu mai am nevoie de nimic  XDXDXDXD chiar o ador ... as vrea sa pot picta si eu cu adevarat ... 

am stat si m-am gandit  cred ca am doar 2 dorinte .atat. cu toate ca mi-e greu sa le spun dorinte pt ca pentru mine dorintele sunt ceva la care nu vei ajunge niciodata.. ma rog stiu ca imi sunt imposibile...

1. vreau sa pot sa vad si eu perfect [ asta fara operatii ,ochelarii sau lentile de contact... pt ca am avut ochelari si nu i-am purtat si o sa am din nou ochelarii si nu o sa-i port  ..e ca si cum nu as vedea cu ochii mei ..]

2. sa pot sa redau orice prin desen  [ fara sa iasa o chestie tampita , la care nici nu m-as uita daca ar fi desenat-o altcineva..]

______________________________________

vreau sa ploua

____________________________________

am gasit asta cand am dat liar pe net ^^.. nu stiu s-o pun poate maine ...:D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :