vineri, 20 august 2010

acum e bine . cine e bine?


nu stiu  :D 

vreau sa scriu ceva interesant dar nu am subiecte . 

momentan vreau doar sa vad the portrait of dorian gray - filmul din 2009 pt ca  dorian se culca cu basil XD 

lalalalalala 

am citit aseara din o carte ceva si-mi aduc aminte doar o chestie care suna cam asa " oamenii vor fi fericiti atunci cand vor inceta sa-si doreasca lucruri si vor accepta exact ceea ce au.  "

nu stiu unde am vrut sa ajung cu chestia aia :-? aaaaaaa stiu  . continua asa" daca ne vom lipsi de dorinte si de lucruri materiale dupa moarte nu vom mai avea nevoie sa ne intoarcem pe pamant pt ca vom fi impacati cu noi insine ." asta e perfect :> mi-a imi place destul de mult planeta voastra  muritorilor deci o sa vreau sa ma intorc asta in cazul in care nu-mi gasesc nava mea spatiala sau nu construiesc una noua.

 10 zile la munte ^_^ deci iar pauza :>:>:> macar acolo pot visa la ce vreau [ ecchi thoughts] 

mwahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Un comentariu:

  1. neechan, oamenii ar fi mult mai fericiti daca ar avea tot ce isi doresc. de fapt, este povata pe care senko-sama nu o da, dar totusi o scrie.
    senko-sama este ciudata, neechan. e ora de vina :P

    si da, este misto ecranizarea din 2009. uuu
    eu ti-am spus de dorian si basil xD

    aishiteru.
    ave, jashin-sama !

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :