joi, 5 august 2010

nugasesctitlulaptop


lucia a crescut azi inca un an . a crescut un an intr-o zi ! la multi ani 


_______________________________

aer contitionat merge . si nu-mi bate in cap. am cartea "the picture of dorian gray" e deschisa langa laptop . e haios sa scri laptop . laptop .laptop.laptop

_____________________________

am ajuns la pagina 149 .149 scrie in coltul din [ verifica care e stanga si care e dreapta] din dreapta sus. stai stiam ca e in coltul din dreapta . toate paginile cu numere impare sunt in dreapta . pt ca se incepe de pe pagina dreapta cu un nr impar [ 5, 7 sau 3 sau 5 din nou ]

_____________

e un pai albastru langa modemul de vodafone :-? ce-o cauta aici ? si-o fi pierdut paharul . 

e vina luciei ca scriu asa 

marti am semnat un contract . " CONTRACT DE UTILIZARE NR. [SCRIS DE MANA IN CONTINUARE] 76222 incheiat astazi [iar scris de mana] 03.08.2010    BIBLIOTECA METROPOLITANA BUCURESTI 


 am semnat primul meu contract - ma simt un copil prost pt ce am scris mai sus . si o blonda proasta e mai desteapta de atat o sa sterg

nu am sters am invatat sa tai . e si asta ceva .

inca nu am pus poza atunci o s-o pun acum si o sa scriu si a treia dorinta a mea : 3. sa am un frate mai mare . nu o mai pun

laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

________________________________

gata. laptoplaptop.laptop.laptop.laptop.laptop.laptop - ca taranu'


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :