luni, 21 iunie 2010

erau frati gemeni doar de tata ...iti spun



centaurii exista si in zilele noastre numai ca s-au adaptat la mediul de viata. picioarele din fata li s-au atrofiat si s-au facut ca picioarele de humanoizi si le-au crescut roti. picioarele din fata pun in miscare rotile miscand in fel de deget mai mare al rotii care e putin cam ciudat - est enumit si pedala dar nu pricep de ce :-?

si desigur oricine stie ca exista covoare zburatoare . azi iesind din sarpele  subteran cu mai multe corpuri  . am mers putin si am ajuns la covorul zburator care zbura in valuri si de scutea sa urci niste scari incomode . desigur poti si cobori pe el. 

____________________"Don't walk in front of me.. I may not follow. Don't walk behind me.. I may not lead. Just walk beside me and be my friend”

daca neechan e sora lu teo si senko e sora lu teo , atunci eu cum sunt neechan doar a lu senko:-? ... asta o fost o dilema importanta pana acum cateva ore dar m-am lamurit => neechan e sora lu teo si teo e sora lu neechan ceea ce inseamna ca eu sunt singura la parinti:>

__________________________

 aiko plecat 9 zile turcia . xim trist  pt xim bucuroos pt aiko . mih e norocoasa sa aiba 9 zile aiko doar pt ea...:-l mrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

________________________________- 

xim se duce si se culca 

 schalapadoooooo^^  jashin rulz 

[ ohayo  neechan! ^^>:D<>

Un comentariu:

  1. hey neechan !
    da, iti spun. erau frati gemeni doar de tata. dar mama era alta, stie si ea. iti spun. i-am vazut si eu :>

    neechan, acum ca aiko e plecata, tu esti trista, eu ce fac?
    stii, daca crezi ca m-a deranjat ce s-a intamplat aseara, I was just messin' around with you two

    neechan is my best friend forever and teo is my big sister. okay ? love you.

    ave, jashin-sama.

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :