duminică, 30 mai 2010

28 :| 29 :X 30 :) - iar acum schimb de titlu - i hate you neechan ^^


part 1. 28 .05.2010- pe data prezentata mai devreme cls 8 B din scoala " Lui peste prajit " din sectorul prostiei , planuiesc sa aiba banchetul . uraa.  acesti copii foarte educati aleg cu cateva saptamani inainte sa petreaca acest eveniment la corbeanca:  club cortina . da ma rog => clasa de fitse . asa si vine mult asteptata data siii... din cauza unei raceli ajung la petrecere la 12 noaptea + factorii nesuferiti care nu trebuiau sa fie acolo apar si raman toata noaptea. toti sunt imprasitiati prin curte . muzica e praf. mancarea groaznica - tortu' in schimb:X . conluzie : banchetul e groaznic:))

part 2. 29 wohoo. xim placut doar atat .

part 3. 30. hmm:-? 

"si ce asta nu inseamna nimic"=)) ma amuzi cand spui asta " iti spun nu are cum sa-mi placa de o persoana dupa ce nu am vazt-o 2 ani " oare ? 

 oricum cu intelepciunea lui ero-sennin jiraya  s-ar putea sa fie posibil:)) 

jashin-sama in schimb zice ca irosesti timp pretios pe care l-ai putea aloca aducandu-i sacrificii:>

eu iti zic ca ce crezi tu conteaza...

 acum de ce te urasc~X( iar ai trecut nivelul inaintea mea:(  si ma refer la superpoke nu la altceva:)) 

_______________________________________________

vocea mea poate atinge pe vorbite notele de la vocea 7 cred :( in asa hal a ajuns :( 

yaoi :X:X:X:X daaaaaaaaa si acum 

 schalapadoooooooooooo^^ ave jashin sama 

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. mda. trebuia sa ma gandesc ca o sa spui ceva in genul...
    dar care este problema ta pana la urma ? nu e ca si cum logica mea poate sa greseasca, iar logica mea spune ca nu este posibil asa ceva. logica mea este divina.

    banchetul... am auzit despre el. nu comentez (xim xim ! >:D< ; xim xim -> *fugind*)
    mda. nu mai conteaza.

    ave, jashin-sama
    aishiteru neechan ^___

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :