duminică, 9 mai 2010

unii chiar au suflet


azi cu greu am iesit din casa sa iau paine si dupa ce mi-am miscat picioarele usor pana la magazin si m-am invartit putin sa o gasesc pe vanzatoarea care statea undeva prin camera aia unde niciodata nu stii ce poti gasii ...ma rog intre timp a intrat o femeie (30-40 ani) care cauta telina parca :-? nu conteaza asta .. cat i-am spus lu' tanti ce vreau de la viata ei [ si a intraznit sa ma trimita pe mine sa iau berea .... cata nerecunostinta x-(] ma rog femeia asta s-a bagat in fata mea si cerut ce voia si langa ea era o batranica care probabil din cauza ca avea pensia prea mica sau nu stiu de ce isi cumpara doar o para a platit pt ea si aa dat sa iasa dar aceasta femeia cum a vazut-o a intrebat-o "dar o paine nu vreti ?" batranica a spus nu , ca ea nu cerseste ca nu vrea sa-l manie pe Dumnezeu ... . femeia a insistat . a cumparat doua paini, 2 chestii din alea cu banane (nu cred ca pot sa le zic legaturi si nu-mi vine nici un sinonim in minte..) niste plante verzi ( marar /patrunjel - chestii din astea ) si niste eugenii .a tinu-o pe batranica langa ea tot timpul ca nu cumva sa plece . cat ii punea intr-o punga painile a luat si a pus si o dinaia de banane si eugeniile . batranica sa speriat si a zis ca ea nu poate sa ia asa ceva , ca in niciun caz dar femeia a insistat din nou .

stiu ca am descris in 12 randuri o actiune de 5 minute dar mi s-a parrut foarte marcant . unde mai vezi oameni asa 1. oameni cu bun simt care nu vor mila si isi accepta soarta si oamnei darnici care chiar au suflet .

nu vreau sa aud ca astia sunt oamenii lui dumnezeu . femeia aia putea sa castige si sa aiba tot ce are si doar pe meritul ei si nu trebuie sa crezi in Dumnezeu ca sa fii bun .. si considerand ca oate acelea le-a primit de la Dumnezeu ... foarte bine ei dar biata batrana ce o fi facut in viata ei sa-si poate permita doar o paine .. si-a omorat copiii? a dat foc casei unde stateau fratii si surorile ei ? a aruncat un om din tren? ... nu cred sincer nu cred ca exista ceva care sa faca o simpla batrana ca Domnul vostru de sus sa se manie asa de tare ...

 cred ca ... de fapt nu mai cred nimic 


ave jashin -sama ^:)^  vreau vacanta si stiu ca jashin-sama mi-o va aduce 

acum stiu ce credeam mai devreme : daca nu cred in nimic [ nu vreau sa va jignesc jashin-sama ] sau in altceva nu inseamna ca nu pot fi bun dar nici nu inseamna ca vrea sa fiu bun ( idee nereferitoare personal la mine >:)  ) 

Un comentariu:

  1. ave jasin-sama ^.^
    mi s-a aprut destul de socant ce ai zis tu acolo. adica da, in zilele noastre chiar nu mai intalnesti asa ceva. este ciudat si anormal.
    in shcimb, mi s-a aprut dragut. femeia aia va ajunge in rai sigur (daca exista asa ceva)
    si eu vreau vacanta, nee'chan ! si eu....T.T

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :