marți, 4 mai 2010

calm calm calm


Oare stiu ce bine ma simt langa mine
Vreau sa fiu mereu in preajma mea.
Ma iubesc cum nimeni, nimeni n-ar putea

As vrea sa fiu mereu in inima mea.   :> 

dap inca o melodie adaptata la viata mea narcisista mwuu hahahaha 

1 gata ramane 1 .. un examen ... si pe urma     ......( vuietul multimii " uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu") VACANTA

titlul este "calm calm calm " pentru ca in aceasta opera lirica ..fara personaje sau cu personaje ocazionale deci epica ocazionala  se vorbeste despre cum o luati razna dupa ce cititi ceva dar de fapt nu cititi nimic pt ca scrie nimic  mwuu hahaha 

si pt calm calm calm gandeam cand cineva a spus ca intotdeauna conteaza notele si eu am spus ca nu neaparat . mi-a spus ca nu conteaza notele pt baieti si atunci in capul meu sa deschis neterminata lupta contra discriminarii...^^

 39 de zile pana la vacanta?????? uuuuuuuuuuuu atata timp turbez X_x

si apoi pe nici un vlog nu-i nimic nou@__@

si apoi jashin-sama are nevoie de un sacrificiu 

iar vreau sa ma tund dar parca nu:-? semne de quassodinita acuto-cronica 

uuuuuuuuuuu Schalapadoo!! ^__________^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :