miercuri, 19 mai 2010

24 24 24 24


wooooooooooooooohooooooooooo 24 de zile pana la vacanta 

e chiar usor de data asa =]] de obicei vrei sa treaca mai repede si trece incet dar acum se pare ca jashin-sama ma ascult

             Atotputernic Jashin-sama ,

imi cer scuze pentru vorbele rostite ieri intre orele  14 30- 15 40 in care spuneam ca renunt la binecuvantarea Voastra . sunt un simplu nemuritor ce va aduce sacrificii si va implor sa nu bagati de seama aceste cuvinte fara noima . sper ca pedeapsa mea sa nu fie aceea pe care aseara maam a rostit-o foarte bucuroasa " vine si alex in tabara " . orice mare jashin dar nu asta !_!                                                                                                                    Cu ura alienul care aduce sacrificii 

acum revenim la viata de nemuritor normal - priceperea in a scrie nu mi s'a inbunatait asa ca aici domensc (si peste tot unde sriu eu ) domensc greselille de gramatica , ortografie si foamea de litere   

  5 min mai tarziu: inca nu stiu a folosesc blogul:| scriam mai devreme la acest post - si se facuse pe vreo 40 de randuri si am hotarat sa dau click pe o casuta de deasupra unde scrie "convertiti in bani" si uite asa tot ce nu slvasem s-a dus si mi-e lene sa scriu din nou:( 

acum avand imi vedere ca scrisesem atata despre otaku si s-a dus nu mai am chef sa scriu nimic . ar trebui tot ce scrii sa se salveze singur !!!!! daca cumva e o urgenta si trebuie sa trantesti clapa laptop-ului si nu se salveaza ?!?!?! toata munca ta s-a dus dar nimeni nu se gandeste la mine . nici o probleme eu ma gandesc :> si acum nu stiu ce sa mai scriu  

azi cineva mi-a zis o chestii tare :" cand nu mai esti copil ,esti mort deja " parca a zis ca asta a fost zis de brancusi :-? sau ma gandeam eu la altceva=)) 

$__$ time means money :X 

uuuuuuuuuuuu am cautat sa pun o poza si am gasit asta cand am dat serach"easy " imi place 

au schimbat iar deviantart-ul X___________X urasc cand fac asta . iar nu stiu cum sa intru pe fiecare si pana gasesc gallery :[ - ce viata cruda 

ma duc sa mananc (:|


2 comentarii:

  1. lolwut ce sa caute sora ta in tabara?...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ave, Jashin-sama.
    Ma bucur ca ti-ai dat seama de greseala pe care ai facut-o si ti-ai cerut scuze la Jashin-sama. Inca nu imi vine sa cred ca ai spus ce ai spus, dar cum zeul nostru atotpuetrnic ne iubeste pe noi, cei trei nemuritori, el te va ierta si te va lasa sa redevii una dintre noi.

    Pe bune, chestia cu alien am visat-o azi-noapte. Te indepartai si imi faceai cu mana si spuneai "Asta e daca sunt un alien"... Wow. Ciu-dat.

    Aishiteru, Kon Nee'chan.
    Ave, Jashin-sama.

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :