marți, 3 mai 2011

in the name of the Moon and of the Thunder , ad of the Holy Rain . Amen


mi-a placut ploaia de ieri. vreau cand plec maine la scoala sa tune si sa fulgere . ma descarc asa

om rau. om foarte rau

institut. biblioteca. desen .

nu cred ca pot sa fiu arhitect , nu am destula imaginatie . pot sa ma fac taietor de lemne sau poate chiar preot budinst . sau shintoist . cred.

si rege .

__________________

ascultam muzica italiana. azi .


cred ca singurii care nu imi plac [ fara sa cunosc vreunul /vreuna in realitate] sunt spaniolii

nu-mi place limba lor. nu-mi place ce aud de ei . nu-mi place tipul lor .punct

.

nu am rabdare si nici timp sa scriu acum cat vreu * rade* blaaaaaaaaa

o sa termin chiar acum . pova si melodie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :