duminică, 15 mai 2011

autobuzul Noaptea muzeelor


muzeul militar -muzeul national de geologie- observator astronomic - muzeul de geologie [ iar]- antipa -muzeul de arta contemporana

aventura celor 4 protagonisti [ mama , tata si doi copii idioti { hehe } ] incepe la ora 22:34 si se termina la 5 : 23 .

22:34 luat metrou de la brancoveanu pana la unirii [ 7 minute ] unirii schimbat si luat spre sroilro [ 5 minute ] . coborat metrou si mers 15 minute pe jos . aglomeratie , aglomeratie , aglomeratie .
am vazut muzeul [ nici nu prea trebuia sa-mi misca picioarele ca oricum ma impingeau ce-i din spate..] in 30- 40 de minute . aici am aflat ca exista un autobuz [ blestemat sa fii, autobuzuleee!] care te duce la toate muzeele . okai asteptam autobuz. luam autobuz o statie si mrr pe jos pana la antipa ..[nu sa-l vizitam ca nu era ina timpul lui] ci sa cautam pe ala de geografie . nu gasim . mers pe jos pana la observatorul astronomic. aici o sa vorbesc mai mult
sincer cred ca observatorul voiam sa-l vad cel mai mult.. da coada era de 10 .000 de mileee. [ nu chiar XD] am stat putin , ne-am invartit pe acolo si am plecat .. nu apucai sa intri acolo nici daca erai facut din aer..
de aici inapoi la cautarea aluia de geologie . apucam sa intram exact cu 2 minute inainte sa se inchida. xim era singurul din cei 4 care a apucat sa vada mai mult de 3 incaperi ..ceilalti s-au dus sa-si cumpere pietre dubioasa. aici cam 15-20 de minute
de aici al luat-o pe jos [ cam 20 de metri sunt pa aacolo] la antipa..eu nu citisem ca chestia cu " muzeul labirint " se tine in alta parte si am crezut ac acolo e . ne-am invartit si in jurul astuia putin si ne-am dus sa luam autobuzul spre urmatoarea noastra inta : MUZEUL DE ARTA CONTEMPORANA care trebuia sa fie pe starda izvor langa palatul parlamanetului . bun
deci luam autobuz si mergem cam 6 statii. trecem pe langa locul unde era concert . se auzea ceva dragut . si coboram prea tarziu ...la unirii. de la unirii am vrut sa luam metroul XD SURPRIZA !!! METROREX INCHIS LA ora 2 O_O
blaa dar nu conteaza..era inca 2 .. muzeul se inchidea la 5 , era destul timp.
imagineaza-ti niste pitici de gradina mergand pe jos :)) cam asa vad eu toata situatia .
am mers noi cautand muzeul idiot o ora si un sfert . in aceasta ora si un sfert
am dat roata la gigantitatea palatului parlamnetului ca soarecele la branza.
ACUM STIU DE CE GIGANTERIA ASTA E VAZUTA DE PE LUNA !!!!!!!!!!!! E GIGANTICAAAAAA! ... acum ca am dat tur la chstia asta ..urmeaza sa fac un drum pe jos si me Marele Zid Chinezesac, sa traversez marea inaot si o sa fiu un om fericit ..
ma rog .
dupa ce am facut asta , gasim o coada atata * arata cat * si asteptam.. se misca destul de repede. vedeai cum urca si coboara lifturile alea din sticla tot timpul .
ni se spune sa scoatem tot ce avem in buzunare si sa punem in genti , geanta sa o trecem printr-o chesie malefica. bun asta mergea . dup asta am vizitat parterul. frumos etaj chesti in relif din caton . arhitecture-like things. si apoi o chestie malefica din carton care scotea sunete de cascada. si asta frumos.
am cautat liftul..dar STAI...OAMENII DE RAND NU URCA CU LIFTUL CI URCA SCARI..deci ia-o, gigele, pe jos. etajul 1.
etajul 1 era dominat de lucruri morbide . totul era legat de morti si cifra 5 . 5 oameni morti , 5 sicrie , si blaa. . alor mei nu le-a placut . nici eu nu am fost incantat ca un xim bun ce sun , dar nu mi-a displacut .
etajul 2 : comenaescu . un tip pe nume comanescu si-a expus picturile aici. pline de energie , si unele destul de random ...asta mi-a placut :)) tata a hotarat ca tot ce urma sa se intample rau in dimineata ce urma..va fi fost vina lui..
etajul 3 : filme. filme fara legatura in camere dubioase si muzica ciudataa. apreciem
ultimul etaj ..mai nimic + terasa. ne-a placut terasaaa

acum urmeaza partea amuzanta . era 4 30 . si cum ieseam noi din curtea palatului ..vedem cum autobuzul [ blestemat ] " noaptea muzeelor pleaca..alte autobuze nu circulau inca..
si asteptam 25 de minute pe urmatorul . trebuia sa mentioneza ca asteptarea a fost un infern..durea dupa atata mers..picioarele , capul , creierul si degetul mic de la mana ...

in sfarsit vine autobuzul . oamenii coboara, noi urcam soferul spune " coborati din masina , autobuzul se retrage !" moment in care toti eram O_O
si ..ia-o pe jos pana acasaXD
am mers pe jos pana la parcul carol . aici jumatate de ora ne-am invartit prin el..pt ca nimeni nu mai stia pe unde se iese.. ai mei nu fusesera aici din scoala..si eu nu frecvetez . am apucat sa auzim deci 30 de minute din concert :)) [ nee , hachi .. ti-am zis ca s-ar putea sa trec cu ai mei pe acolo=))]
cand am iesit [ undeva prin apropiere de cimitirul bellu] am luat masina o staie..si am aajuns acasa
__________________ autobuzul nopatea infernului XD
dar aa fost dragut


Un comentariu:

  1. neechan am vizitat si eu palatul parlamentului si am crezut ca o sa innebunesc acolo :))
    pare foarte itneresanta seara ta,a s fi vrut sa vin si eu. pun pariu ca totul ar fi fost ami interesant acolo cu neechan decat de la 11.30 pana la 1 la eurovision :))

    aishiteru.
    ave, jashin-sama !

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :