duminică, 8 mai 2011

titlul 1 :stiu de ce cei mai buni bucatari sunt barbati! . titlul 2.: sezonul : apa e prea calda pentru a fi bauta


1. pentru ca atnic cand gateste un barbat nu sta cu el si bunica , si ma tusa , si nepoate , si pisica si prietena ce mai buna a amicei colegei de serviciu si ..isi dau toate cu sfatul " vai pai cum sa pui asta " ," dar de ce nu pui si .." " dar de ce lasi atat ..."
normal ca nu . bucatarul sta singur in bucatarie..poate are si un ajutor . poate [ sa speram ca nu ] . si gateste . o singura reteta , o singura minte , o singura voce . punct




2. imi place spanacul...
oh dear Jashin Xd nu-mi vine sa cred ca am spus asta... scuze eterne
dar chiar e bun..adica ..nu are gust rau, si cu ou e normal de bun.
laaaaaaa
acum despre apa. pai cum mama degeaba cumpara apa pt ca eu oricum nu beau din ea , eu simt cum apa rece de la robinet e caaaaaaaaldaO_O adica , oameni buni, cum vrei sa beau apa rece daca e calda? [ stii , ai putea sa bei din apa pe care o cumpara maica-ta .. XD] daaaar e mai simplu asa.. bla va trebuie sa incep campania " fa ceai , baga-l la frigider si verifica sa ai cuburi de gheata non-stop "
laaa imi place vemrea de azi .
nu am mai scris o scrisoare de 2 saptamani.. laaa[ si asta e un motiv de mandrie ?]

uh dispari !!!!!!!![ still here]
[inchei azi..? ne plictisesti..] fie . farewell! laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :